عبداللهی: ما با تمام توان مقابل سپاهان بازی خواهیم کرد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاینسرپرست تیم استقلال گفت: مراسم قرعه کشی خوبی بود و ما از قرعه کشی حذفی خوشحالیم. تیمی که این جام را فتح می کند چه تفاوتی با کدام تیم دارد؟ سرانجام ، ما باید با همه این تیم ها بازی کنیم و همه آنها را شکست دهیم.

وی در مورد بازی در ورزشگاه آزادی گفت: از آنجا که زمین در این ورزشگاه بسیار خوب است ، ما راضی هستیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این س ifال که آیا ممکن است مجیدی هفته گذشته برای استراحت به برخی از بازیکنان با تیم اصلی بازی نکند ، گفت: تیم ما همیشه در حال تغییر است اما ما نیز با زور مقابل سپاهان بازی می کنیم. ممکن است در هر بازی تغییراتی داشته باشیم و جوانان نیز وارد زمین شوند ، اما هر بازیکنی که وارد زمین شود ، قطعاً با تمام وجود بازی خواهیم کرد. برای بازی با سپاهان ، هر بازیکنی که توسط کادر فنی شناخته شود ، بازی می کند.

عبداللهی در مورد شروع مذاکرات برای تمدید شرایط بازیکنان گفت: این باید امروز اتفاق می افتاد ، اما البته از آنجایی که شب گذشته خیلی دیر رسیدیم ، فردا و پس فردا این اتفاق می افتد. شروع به خوردن آن مهم است.

پیشکسوت “آبی ها” در مورد دریافت ها گفت: اگرچه دریافت ها متفاوت است اما همه بیش از 50٪ دریافت کرده اند و برای تمدید قرارداد باید این رسیدها به 70٪ یا بیشتر برسد.

256 251

بیشتر بخوانید  افزایش حقوق کارمندان دولت به ۲۰ درصد رسید

دیدگاهتان را بنویسید