سرلشکر سلامی: حزب الله از ابتدا هر حرکت صهیونیستی را خفه کرده است


فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه حنا آمریکایی دیگر در ایران لکه دار نیست ، گفت: امروز لبنان و حزب الله در برابر صهیونیست ها قدرتمند و قدرتمند ایستاده اند.

– “: سرلشکر حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بنای یادبود شهدای عملیات گورد مرصاد ، که شامل خانواده های شهدا ، جانبازان دفاع مقدس و مردم شهید پرور و فرماندار ، وی نقش ریاکاری را قبل و بعد از انقلاب تشریح کرد و گفت: “امروزه رشادت مبارزان و مقاومت و ستم مردم استان کرمانشاه ، به ویژه مردم کسر شیرین ، سرپل ذهاب ، دالاهو ، Gilan-Garb و Islamabad-of-Garb مقدسین مقاومت کردند و توسط منافقین کردل مورد ستم قرار گرفتند تا در جلسات و محافل بیشتر درباره آنها بحث شود.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به دشمنی منافقین در سالهای ابتدایی انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی در زندگی پر برکت خود بارها و بارها با نفاق جنگیده است و بعد از منافقین در سالهای اولیه انقلاب جایی در رده های سیاسی آنها آن را پیدا نکرد و ترورهای ناجوانمردانه انجام داد.

سرلشکر سلامی افزود: عملیات پرافتخار مرصاد منافقین را رسوا کرده و به همه نشان داده شده است که آنها به دنبال نفاق و دشمنی هستند که خوشبختانه در این عملیات با رشادت مردم و رزمندگان شکست سنگینی متحمل شدند. “

فرمانده کل سپاه گفت: “هیچ ملتی بدون جهاد و جنگ ، مقاومت و مقاومت نمی تواند به برکت و قدرت برسد و اگر مقاومت در برابر دشمنان نباشد ، عزت ، امنیت و قدرت در جامعه از بین می رود.”

وی گفت: منافقین کسانی بودند که در آن زمان در دشمنان خونخوار ملت اسلامی ایران پنهان شدند و برای سرنگونی نظام اسلامی در برابر ما ایستادند اما ملت حاکم ایران اسلامی با کمترین تجهیزات به پا خاست و پیروز شد.

بیشتر بخوانید  چهارشنبه ۷ دی ۱۴۰۱ تعطیل رسمی شد؟

سرلشکر سلامی ادامه داد: رزمندگان ما حماسه ای ماندگار و بزرگ را در سال 67 خلق کردند و سند طلایی دیگری را در تاریخ انقلاب برای آینده به یادگار گذاشتند ، بنابراین نباید از هیچ تلاشی برای پاسداری از این شهدا دریغ کنیم.

سردار سلامی با بیان اینکه شهدا تصویرگر افتخار ما هستند ، گفت: بدون این بستگان قدرتمند و مستقل نخواهیم بود.

شهدا راه رهایی مسلمانان از برده داری مدرن را هموار کردند.

امروز به برکت شهدا ، تمام جهان اسلام به میدان جهاد تبدیل شده اند و مستکبران فرار می کنند.

فرمانده کل سپاه گفت شهدا آگاه بودند و مانند چراغی در شبهای تاریک راه را به ما نشان دادند. وی گفت: امروز لبنان و حزب الله محکم در برابر صهیونیست ها ایستاده اند و هر زمان که دشمن بخواهد حرکت کند ، حزب الله آنها را شکست می دهد. در همان ابتدا خفه می شود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه ایالات متحده برای فقیر ، عقب ماندگی و چپاول ثروت آنها برای همه ملت های دنیا کاری نکرده است ، گفت: حنا آمریکایی دیگر در ایران رنگی نیست و ما پرستشگر ملت ایران هستیم.

وی از دوران دفاع مقدس به عنوان پایتخت واقعی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: شهدا از سرمایه های زنده و جاوید ملت و نظام هستند که باید ایثار ، فداکاری و شهامت آنها را تسلیم روحیه فداکاری ، وفاداری و از خودگذشتگی ، ارزش و ماندن در جامعه اسلامی ایران.

سردار سلامی بیان داشت: می توان رشادت ، ایثار ، جانفشانی و رشادت های شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس را تثبیت و با در دست داشتن یادمان شهدا به نسل های آینده انتقال داد.

بیشتر بخوانید  43 مرکز زندگی مثبت در محله های اردبیل وجود دارد - خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

فرمانده کل سپاه پاسداران با اعلام اینکه شهدا دارای جاودانگی و زندگی هستند ، گفت: برگزاری چنین مجالسی توفیق الهی است ، زیرا شهدا همیشه زنده هستند.

وی افزود: شهادت اتفاقی نیست بلکه یک قاعده و یک انتخاب و معامله الهی است و بدون شک این شهدا برای اهل آسمان بیشتر از مردم زمین شناخته شده اند.

سرلشکر سلامی اظهار داشت: اکنون که دشمنان دریافته اند که با یک جنگ سخت نمی توانند ملت ایران را شکست دهند ، به توطئه های دیگری مانند تحریم های اقتصادی متوسل شده اند و می خواهند با اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی ملت را از آن سیستم جدا کنند. آنها می دانند که تحریم های اقتصادی ممکن است ملت را تحت فشار قرار دهد ، اما این به پیروزی ایران اسلامی منجر می شود.

سرلشکر سلامی افزود: دشمنان ما به سرکردگی ایالات متحده با انواع توطئه ها و انواع ترورها ، تحریم ها و تهدیدها از روز اول انقلاب با ما خصمانه بوده اند ، اما ملت ما هرگز متوقف نشده و شتاب نمی بخشد به حرکت خود ادامه می دهد.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: منافقین کوردل نیز با پشتیبانی دشمنان وارد خاک کشورمان شدند که برای همیشه شجاعت نیروهای مردمی و رزمندگان و دست نامرئی آنها را در تنگه چهارزبر پاک کرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه ما جز شهادت نمی توانستیم دشمنان خود را شکست دهیم ، گفت: “آنها از نظر ظاهری بسیار قویتر بودند ، اما شهدای ما ، آزادگان ، جانبازان ، رزمندگان و مقام معظم رهبری مفهوم قدرت ناشناخته ای را برای دشمن “و این قدرت ایمان است.

بیشتر بخوانید  قیمت پژوپارس LX امروز کاهشی شد + قیمت جدید انواع پژو پارس

سردار سلامی گفت: در طول هشت سال دفاع مقدس ، بزرگترین آزمایش ملت ایران انجام شد ، زیرا همه دشمنان اسلام برای کنترل طلوع خورشید اسلام متحد شدند ، اما آنها نتوانستند زیرا خدا با ما بود.

وی با بیان اینکه جهاد و شهادت لباس افتخار ما است ، یادآور شد: اگر جنگ نمی کردیم و خانواده های شهدا منتظر نمی ماندند ، ده ها بار توسط دشمن شکست می خوردیم ، اما خداوند راه آنها را بست و جلوی آنها را نگرفت. اجازه دهید کافران مومنان را شکست دهند.

سرلشکر سلامی در پایان خاطرنشان کرد: در طول جنگ یکی از عوامل استقامت ملت ایران اطاعت از فرمایشات حضرت امام بود و امروز همه ما باید تحت پوشش فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کنیم. استان آسیب دیده

کلمه کلیدی: فرمانده کل سپاه پاسدارانفرمانده کل سپاهمحافظت مقدسانقلاب اسلامی از سپاه پاسداری می کندسپاه پاسدارانبه پروتکل های بهداشتی پایبند باشیدصهیونیست هاسپاه پاسدارانجانبازان دفاع مقدسنگهبانپروتکل های بهداشتینگهبانانصهیونیستمقاومتحزب اللهاسلمدوران حفاظت مقدسفرماندهاستان کرمانشاهموزه دفاع مقدسغرب اسلام آبادانقلاب اسلامیمقاومتخداوندبعد از انقلابحفاظتانقلابمردمپروتکل را دنبال کنیدمرکز فرهنگی

دیدگاهتان را بنویسید