روند طولانی دریافت مجوز مانع توسعه مسکن ملی می شود


مسکن ملی و مراحل طولانی دریافت مجوز

MeetNews به گفته کابینه نماینده مجلس شورای اسلامی ، حجت الاسلام احمد حسین فلاحی ، وی در دیدار با استاندار همدان و مدیرکل بنیاد مسکن همدان در خصوص مسکن ملی و محرومان تأکید کرد که مسکن باید مورد توجه قرار گیرد ، اظهار داشت : صرف 8 تا 9 ماه برای گرفتن مجوز به هیچ وجه منطقی نیست و زیبایی سیستم اداری ما را ندارد و این مشکل باید حل شود.

وی با تأکید بر اینکه نهادهای مربوطه باید این موضوع را تسهیل کنند ، افزود: پروژه هایی که در استان به حالت تعلیق درآمده اند باید تکمیل شوند. محصولات نیمه تمام زیادی در شهر فامنین وجود دارد و باید وظیفه آنها انجام شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه 4 هزار و 200 نفر در همدان در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده و وجوه اولیه را واریز کرده اند ، گفت: خانه این افراد باید زودتر تکمیل و تحویل شود.
[yektanet.com]فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه باید مشکلات و مشکلات مسکن ملی در این شهرستان بررسی شود ، افزود: در شهر همدان در مسکن ملی کارهای بیشتری باید انجام شود.

محمد علی محمدی با بیان اینکه مسکن ملی در سه قسمت اجرا می شود ، توضیح داد: بخشی از کار توسط بنیاد مسکن انجام می شود ، بخشی از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و بخشی از بخش خصوصی است که روند کار در بنیاد مسکن توسط بخش های دیگر امتیاز مطلوب تری دارند.

وی گفت: “ما به دنبال حل مشکلات هستیم.” “متقاضیانی که وجوه خود را واریز کرده اند می توانند زودتر پیشرفت را مشاهده کنند.”

بیشتر بخوانید  تیم ملی فوتبال ایران میهمان گهرزمین در کربلای‌‌معلی

دیدگاهتان را بنویسید