افزایش 100 درصدی وام های اسدآباد در سال جاری



ایسنا / همدان فرماندار اسدآباد از افزایش 100 درصدی وامهای این شهرستان در سال جاری خبر داد.

سعید کتابی در گفت وگو با ایسنا ، اظهار کرد: امسال با توجه به اعتباری که نمایندگان در اختیار دارند ، شاهد افزایش بسیار خوبی در وام های شهر از وام های استانی هستیم.

وی ضمن تقدیر از نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: امسال با وام داده شده به کیومرث سرمدی نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و این وام را به شهرستان در هماهنگی ، وام شهرستان در سال جاری بیشترین خواهد بود. “به 56 میلیارد تن رسیده است.

کتابی تصریح کرد: با توجه به جلسه کمیته برنامه ریزی استان در تاریخ 5 جولای و مصوبات این جلسه و همچنین اعلام بودجه و مبالغ اعتباری شهرها ، مقرر شد جلسه کمیته برنامه ریزی شهری برای تعیین پروژه های کوچک در جلسه پیش کمیسیون با تمام دستگاه های اجرایی. شهر پروژه ها بررسی شده است و در جلسه ای در اواخر هفته اعلام خواهد شد.

وی میزان قابل توجهی از وام های امسال را در بحث آبهای روستایی در نظر گرفت و گفت: یکی از ویژگی های بودجه امسال و وام های وام دارایی و دارایی های استان توجه ویژه به بحث آبها به ویژه آبهای روستایی است که دارای مبالغ قابل توجهی برای آبهای روستایی در این بودجه. همچنین با هماهنگی که با مسائل مربوط به آب و فاضلاب شهر صورت گرفته ، نمونه های آن ذکر شده است.

در این کتاب اشاره شده است که توجه به مجتمع های آبرسانی روستایی ، رفع موانع تأمین آب روستایی و از بین بردن خرابی برخی شبکه های آبرسانی برای افزایش تأمین آب آشامیدنی سالم و بهداشتی به روستاییان از عناصری است که بحث سالانه در اولویت قرار دارد. روی آب در مناطق روستایی کرد: یکی دیگر از مواضعی که در بودجه امسال دیده می شود ، توسعه روستاهای این شهر است که مسئول بنیاد مسکن خواهند بود.

بیشتر بخوانید  فال روزانه پنجشنبه 18 مرداد 1403

وی افزود: یکی از اولویت ها در بحث پروژه های شهری تکمیل محصولات نیمه تمام در سطح شهر از جمله پروژه های آموزش و نوسازی مدارس و پروژه های ورزشی و جوانان است که در تلاش هستیم هرچه سریعتر به سرانجام برسانیم و مردم از آن “مزیت – فایده – سود – منفعت.

فرماندار اسدآباد افزود: در بودجه و وام های امسال یکی دیگر از موارد مشاهده شده راه های روستایی است و با وام راه های خاکی تعدادی از این روستاها آسفالت می شود.

این مقام مسئول گفت: از وام های امسال 6 میلیارد و 500 میلیون تومان از محل دارایی های استان ، 3 میلیارد و 200 میلیون تومان از نفت و گاز و 19 میلیارد و 300 میلیون تومان از ترازنامه های متعادل بوده است. شاخص ها ، دستورالعمل ها و الزاماتی که در هنگام بحث در مورد بودجه وجود دارد به بخشهای مختلفی در شهر تقسیم می شود و ما سعی می کنیم این اعتبار را به صورت متعادل در تمام برنامه ها و در همه بخش ها توزیع کنیم.

در این کتاب همچنین آمده است که بودجه امسال ، هنگام بحث در مورد پروژه های نیمه تمام برای ورزش و جوانان ، نوسازی مدارس روستایی و آموزش و پرورش ، اعتبار لازم را نشان می دهد و سعی دارد برخی از مدارس نیمه تمام روستایی را با این میزان اعتبار به اتمام برساند و در اختیار آنها قرار دهد. عملیات در سپتامبر سال جاری. ، اعلام می کند: خارج از اعتبارات اختصاص یافته به شهرستان در سال جاری ، به دنبال نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و با دستور مساعد فرماندار و اقدامات بعدی فرماندار برای دریافت وجوه دیگر علاوه بر وام فوق برای تکمیل برخی از محصولات نیمه تمام در شهرستان. صندوق دانش آموزی مدرسه شهید ساعدی در دست ساخت است.

بیشتر بخوانید  عذرخواهی وزیر آموزش و پرورش بابت تاخیر در رتبه بندی معلمان

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید