سرپرست تیم ملی تیراندازی: امیدواریم دوباره مدال بگیریم – آژانس مهر نیوز | اخبار ایران و جهان



به گزارش خبرنگار اعزامی مهر در توکیو ، رضا حسنی هو در حاشیه هیئت نمایندگی ایران در المپیک توکیو اظهار داشت: لیمیتد کار بزرگی انجام داد.

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که می تواند به ثبات ورزش و تیراندازی کمک کند این است که دولت و حامیان مالی آن توجه بیشتری به این ورزش دارند. رقبا برای تهیه سلاح مناسب باید حداقل 600 میلیون ریال هزینه کنند.

سرپرست تیم تیراندازی همچنین به دیپلماسی ورزشی اشاره کرد و افزود: ورزش جایی است که می توانید بیشترین میزان را ببینید ، مدال جواد فارویی در تپانچه بادی 10 متری است که بیشترین انگیزه را برای کاروان ایران ایجاد می کند. واکنش بسیاری از فدراسیون ها از جمله ایالات متحده ، مصر ، ایتالیا و مقامات فدراسیون جهانی با تبریک همراه بود و این نشان می دهد که دیپلماسی ورزشی باید بیشتر تقویت شود.

حسنی هو افزود: این شکل ظاهری می تواند تأثیر زیادی در سطح ارتقا دیپلماسی ورزشی داشته باشد ، زیرا یکی از م theلفه های پیشرفت کشورها حوزه ورزش است.

در بخشی دیگر ، در مورد نقش ورزش در نشاط جامعه ، اعضای رئیس فدراسیون و تیراندازی گفتند: “توجه به ورزش باعث نشاط می شود. با چه هزینه ای می خواستیم آن نشاط را به جامعه تزریق کنیم؟” و وزارت ورزش در گذشته صحنه های خوبی را ندیده است.

حسنی هو درباره کسب مدال دیگر در تیراندازی گفت: “ما امیدواریم که مدال دیگری بدست آوریم که مردم را خوشحال کند.”

بیشتر بخوانید  رییس‌جمهور قانون تغییر روش بررسی بودجه در مجلس را ابلاغ کرد

دیدگاهتان را بنویسید