همسر آهنگساز سارا بیات + عکس


روز جدید، سارا بیات با فیلم “یک مشت عقاب” جلوی دوربین رفت ، اما قبل از اینکه کار هنری خود را مقابل دوربین آغاز کند ، فعالیت هنری خود را از 22 سالگی در تئاتر آغاز کرده بود. سارا بیات خبر رسمی ازدواج خود با علیرضا افکاری را در تاریخ 25 مه اعلام کرد. اعلام کرد
سارا بیات و علیرضا افکاری زاده

بیوگرافی سارا بیات

سارا بیات در 5 اکتبر سال 1979 در تهران متولد شد ، وی در سال 2001 وارد تئاتر شد و در اولین کار خود در جشنواره پلیس جایزه بهترین بازیگر زن را با مدرک افتخاری دریافت کرد. وی پس از دریافت مدرک بازیگری از انستیتوی کارنام به سریال یک مشت عقاب دعوت شد و پس از فارغ التحصیلی با فیلم تقلید از شیطان که برای بازی در این اثر نیز نامزد دریافت جایزه شد وارد سینما شد.
سارا بیات (متولد 1979) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی در رشته بازیگری از انستیتوی کارنامه فارغ التحصیل شد. اولین کار سارا در مجموعه تلویزیونی “یک مشت عقاب” ظاهر شد و سپس با فیلم “تقلید از شیطان” وارد سینما شد. بیات در سال 2010 برای بازی در فیلم “جدایی نادر از سیمین” انتخاب شد و بازی درخشانی را ارائه داد.این بازیگر جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد.

ازدواج سارا بیات

علیرضا افکاری با انتشار متن زیر از ازدواج خود با سارا بیات در 23 مه 1400 خبر داد:
شوهرم …
خانم زیبای من …
در تمام سالهای زندگی مشترکمان ، سالهایی که با شما زندگی کردم ثمره آثاری بوده که به خوبی در قلب مخاطب می نشیند.
من دارم،
برای همیشه با شما باشم ، در کنار من ،
و عشقی که همیشه به زندگی من رنگ جدیدی می بخشد ،
کلاه ، کلاه ، عینک
متشکرم.
انشالله که همیشه در عشق غوطه ور باشیم و در فراز و نشیب های زمان ابدی باشیم.

بیشتر بخوانید  بازیگر نقش نازنین در سریال همه چیز آنجاست + عکس

بیوگرافی علیرضا افکاری

علیرضا افکاری زاده در 22 شهریور 1356 در اصفهان متولد شد. او آهنگساز و تنظیم کننده است. علیرضا افکاری سالها پیش با نازلی بهشایش ، نوازنده (چنگ و پیانو) ازدواج کرد. نتیجه این ازدواج دختری به نام نیکا بود ، اما این زندگی ادامه پیدا نکرد و با جدایی این دو هنرمند به پایان رسید.

مصاحبه با سارا بیات

وقتی به ضبط “سارا بیات” نگاه می کنیم ، بیشتر می توانیم انتخاب مسلم او را ببینیم که نقش هایش ، چه کوتاه و چه طولانی ، از نکات برجسته این آثار است. اگرچه بیات با سریال “Fistful of Wise Fb” در تلویزیون دیده شد و با “Lady” ارائه شد ، اما او با حضور در فیلم تحسین شده “جدایی نادر از سیمین” روند درخشندگی را دنبال کرد. وی به عنوان یک نقش مکمل ، چنان توانایی هایی از خود نشان داد که حتی در جشنواره های خارجی مورد تشویق قرار گرفت. چه اتفاقی برای او با فیلم “ناهید” افتاد. این روزها ، او در حال نمایش “خداحافظی طولانی” است که در انتظار نمایش پروژه بزرگ و تاریخی محمد (صلح سعادت) است.

عبور از سد مخالفت

سارا بیات: من کارم را با تئاتر شروع کردم ، سالها پیش در جشنواره پلیس کار کردم. من حدود 2 سال در تئاتر کار کردم و بعد چند سال کار نکردم. دلیل آن تحصیل و دانشگاه و برخی کارهای شخصی بود. از طرف دیگر ، از آنجا که من بعد از اولین کارم در تئاتر جشنواره پلیس به عنوان اولین بازیگر انتخاب شدم ، پیشنهادات شغلی زیادی وجود داشت ، اما خانواده من مخالف آن بودند و اجازه کار به من نمی دادند. به خودم گفتم پیر می شوم تا بتوانم به آنها تجاوز کنم (می خندد) ، زیرا اگر پیر شوم دیگر آنها با من کار نخواهند کرد.

بیشتر بخوانید  مدارس البرز تعطیل شد

کلاس اول دبستان

سارا بیات: وقتی بعد از این وقفه تصمیم گرفتم برگردم ، کلاسهای آقای پرستویی را در موسسه کارنام شروع کردم. من در آنجا جز students اولین دانشجویان بودم و درسم خوب بود. سپس برای یک مشت عقاب ، یک مجموعه تاریخی معاصر کار کردم. سریال Fistful of Eagles اولین کار ویدیویی من بود ، اما من در کنار موافقان ایستادم. به عنوان مثال ، من اولین برنامه خود با رضا کیانیان را هرگز فراموش نخواهم کرد و در طول کارم چیزهای زیادی از آن آموختم ، اما برای من سخت بود زیرا اولین کار من بود و تیم حرفه ای بودند.
ما حدود یک سال و نیم در انتهای این پروژه بودیم. برخی از سکانس ها حذف شدند ، ممیزی ها ، ویرایش ها و بسیاری از اتفاقات خاص برای سکانس ها و برنامه های من افتاد و نمی دانم چرا همه آنها در سکانس های من وجود داشتند. اما به طور کلی ، این تجربه رضایت بخشی برای اولین بار بود.

هنر در یواشکی

سارا بیات: خانواده من بسیار مخالف بازیگری بودند و من مخفیانه رشته دانشگاهی خود را به عنوان یک هنر انتخاب کردم تا از طریق هنر وارد بازیگری شوم ، اما من نتوانستم و در دانشگاه هنر تحصیل کردم. بعد از فارغ التحصیلی از دانشگاه ، ذهن خانواده ام را با کلاس های بازیگری آماده کردم. خانواده ام همیشه به من اعتماد کرده اند و آنها بهترین دوستان من هستند ، اما هنر را یک حرفه نمی دانند.

جای خوب ، خانواده عزیز

سارا بیات: فکر می کنم تا به امروز به هر آنچه در این حرفه می خواستم رسیده ام. ممکن است انتظارات کمی داشته باشم ، اما آنچه را که می خواستم بدست آورده ام. من خیلی سخت به اینجا آمدم و شاید به همین دلیل است که مکانم را خیلی دوست دارم. اتفاقات عجیب و غریب و دشواری در کار من رخ داد که شاید بقیه غیر از این نتوانستند جلوتر بروند ، اما من فکر می کنم که من به این سختی ها احتیاج داشتم ، مخصوصاً برای من که عزیزم. من غیر از این تجربه نکرده بودم. من بسیار خوشحالم که در زندگی کاری خود تحمل کردم و موانع زیادی را پشت سر گذاشتم.

بیشتر بخوانید  مدارس کرمانشاه فردا تعطیل است یا نه سه شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ + تعطیلی – ایران چطور

دیدگاهتان را بنویسید