امسال 20 میلیون لیتر سوخت در مناطق روستایی کرمانشاه توزیع شد



ایرج صفایی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: با شروع فصل سرما در پاییز و زمستان قطعاً این میزان توزیع به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

وی افزود: سال گذشته شبکه تعاون روستایی استان موفق به توزیع بیش از 102 میلیون لیتر انواع سوخت در بین اهالی روستا شد.

مدیر تعاون روستایی استان کرمانشاه با بیان اینکه 300 شبکه توزیع سوخت فعال در شبکه تعاون روستایی کرمانشاه داریم ، گفت: این واحدهای فروش سوخت جمعیتی بالغ بر 900000 روستایی استان را تحت پوشش قرار می دهند.

صفایی در ادامه ارائه خدمات به كشاورزان و دهقانان را از مهمترین وظایف سازمان تعاون روستایی برشمرد و افزود: با وحدت و تعامل تعاونیهای روستایی اقدامات خوبی در جهت حمایت از كشاورزان و دهقانان استان انجام می شود. ”

وی با بیان اینکه مهمترین مأموریت شبکه تعاون روستایی ارائه خدمات به دهیاران و اعضای سازمان های مشمول اهداف و اساسنامه تعاونی ها است گفت: تلاش می کنیم خدمات خوبی را به دهیاران ارائه دهیم تا شعار شعار سال برای حمایت و جلوگیری از تولید برای تشویق روستاییان به ماندن در روستاها.

فعالیت 125 هزار متصدی کشاورزی در استان کرمانشاه

به گزارش ایرنا؛ کشاورزی محور توسعه پایدار کرمانشاه و یکی از قسمتهای مهم این استان مرزی و چهار فصل است که علاوه بر تأمین نیازهای غذایی استان ، بسیاری از نیازهای کشور را نیز تأمین و تضمین می کند.

کرمانشاه ، استانی وسیع در غرب ایران با مساحت 25000 کیلومتر مربع ، یکی از مهمترین استانها از نظر کشاورزی و منابع طبیعی است ، بنابراین 70٪ مساحت استان منابع طبیعی با بیش از 527،000 هکتار جنگل است. و 1 192،000 هکتار. یک مرتع تشکیل می شود.

بیشتر بخوانید  یزد جمعه من: رونق تولید باید در اولویت اول دولت سیزدهم باشد / خودکفایی در مواد غذایی و پوشاک حاصل می شود - اخبار یزد - اخبار استانهای تسنیم

استان کرمانشاه همچنین دارای بیش از 950 هزار هکتار زمین کشاورزی است که سالانه 4،575،814 تن انواع محصولات زراعی ، باغداری ، دامپروری ، ماهیگیری و آبزیان در این استان تولید می کند.

از کل جمعیت استان ، حدود 125،000 کشاورز در بخش کشاورزی کار می کنند.

استان کرمانشاه 2 میلیون نفر جمعیت در 14 شهر ، 31 منطقه ، 32 شهر ، 86 دهستان و 2595 روستا زندگی می کند و 2.4٪ از جمعیت کشور در این استان زندگی می کنند که از این تعداد 75٪ در مناطق شهری و 25٪ است. در محدوده های روستایی.

دیدگاهتان را بنویسید