آنها 1400 کارت برای کنکور صادر کردند


انتشار کارت ورود به کارشناسی ارشد

MeetNews – آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته در سال 1400 بر اساس اطلاعات کارت شرکت در آزمون مربوطه ، صبح روز چهارشنبه ، 26 اوت ، پنجشنبه ، 7 اوت و جمعه ، 8 اوت 1400 برگزار می شود.

داوطلبان هر یک از کدهای آزمون باید به آدرس کارت امتحان مراجعه کنند. محل آزمون داوطلبان با توجه به شهر در بند 37 درخواست آنها برای ثبت نام مشخص شده است.

کارت شرکت در آزمون ، حاوی اطلاعات ثبت نام ، تاریخ و مکان آزمون داوطلبان ، از امروز یکشنبه 24 آگوست در وب سایت سازمان ملی سنجش آموزشی به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت. 1400

متقاضیان باید کارت شناسایی را بر اساس هویت (نام ، نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، سال تولد) و مشخصات ثبت نام (شماره پرونده و کد رهگیری) چاپ کنند.

برای شرکت در جلسه آزمون ، همراه داشتن پرینت کارت برای شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکاس و ارائه آن الزامی است. بنابراین متقاضیان برای چاپ کارت آزمون باید شخصاً اقدام کنند.

توجه: آن دسته از داوطلبانی که علاوه بر کد آزمون پایه ، برای شرکت در دوره امتحانات دوم (دوره شناور) نیز اقدام کرده اند ، باید کارت خود را برای شرکت در دوره امتحانات دوم از پورتال سازمان سنجش مطبوعات چاپ کنند و آدرس آزمون کارت. بازدید زمان برگزاری امتحان در رشته های شناور (رشته انتخابی دوم) صبح چهارشنبه ، 27 آگوست است.

داوطلبان در مورد محتویات کارت آزمون ، در صورت مشاهده مغایرت ، باید موارد زیر را انجام دهند:

بیشتر بخوانید  معاون قاضی یزد: شرایط اخذ عوارض از شهرداری ها باید شفاف باشد

اگر زبان خارجی موجود در کارت آزمون با زبان خارجی انتخابی شما در ثبت نام آنلاین (طبق مفاد مواد آزمون) یا در رابطه با ناتوانی (نابینا ، کم بینای ، ناشنوا ، کم شنوا) و معلول ناسازگار باشد اگر تفاوت جسمی دیدند ، باید آن را اصلاح کنند.

متقاضیان باید از روز دوشنبه ، 25 اوت تا سه شنبه ، 5 اوت از ساعت 8:30 تا 12:00 و 14:00 تا 18:00 با نماینده این سازمان واقع در پیشخوان عیب یابی حوزه انتخابیه مربوطه تماس بگیرند. (آدرس مناطق نقص در جدول 2 ارتباطات سازمان سنجش ذکر شده است).

در صورت وجود هرگونه مشکل در محتوای دیگر کارت آزمون ، از جمله نام رشته ، نام محل تحصیل و میانگین نمره دوره کارشناسی (نمره متوسط ​​طبق مفاد بند “ه”) “از اخطار ارزیابی). برای اصلاح مورد یا موارد ذکر شده ، منحصراً تا 29 آگوست به بخش ویرایش اطلاعات نقشه در سایت ارزیابی مراجعه کرده و موارد مربوطه را اصلاح کنید.

متقاضیانی که در صورت تقاضای بند انتخاب در مناطق دانشگاه پیام نور و موسسات غیرانتفاعی متقاضی می شوند ، در هنگام تکمیل فرم انتخاب رشته ، طبق اطلاع رسانی آن سازمان در این زمینه اقدام کنند.

دیدگاهتان را بنویسید