روستاپور: این حق مردم خوزستان نیست / برای حل مشکلات خوزستان از متخصصان کمک بگیرند


مجری و برنامه ریز تلویزیون “سارا روستاپور” در مصاحبه با خبرنگار رادیو و تلویزیون آژانس فارس ، گفت: مردم خوزستان شرایط دارند حالت خوبه آنها این کار را نمی کنند و صحبت در مورد این افراد بسیار دشوار است.

وی ادامه داد: هم اکنون همه کارشناسان محیط زیست می گویند که ده سال پیش آنها مجبور بودند در خوزستان تدابیری اتخاذ کنند که این کار را انجام ندادند و ساخت سد و برخی مشکلات کشاورزی که مشاهده نشد ، خوزستان را به این وضعیت دچار کرد. “

این مجری تلویزیون ادامه داد: اکنون باید به خوزستان فکر کنیم و موضوع به زودی حل نمی شود و زمان می برد. بسیاری از روستاهای خوزستان حتی آب روان ندارند و همه شما پاسخ استاندار آنها را دیده اید. باید از مقامات بخواهید نتایج را توضیح دهند و من فکر می کنم آنها باید از متخصصان محیط زیست و کارشناسان بین المللی در این زمینه کمک بگیرند.

وی ادامه داد: من فقط می توانم با مردم خوزستان همدردی کنم و بگویم که اوضاع واقعاً سخت است و امیدوارم به زودی مشکل آنها برطرف شود. مردم خوزستان این حق را نداشتند ، مردمی که در طول هشت سال حفاظت مقدس برای ایران ایستادند و به عنوان ایرانی غیور شناخته می شدند ، این حق را نداشتند و امیدوارم که آنها آرام شوند و مشکلاتشان حل شود .

روستاپور اضافه کرد: ما هنرمندان می توانیم چند اظهارنظر کنیم و ابراز همدردی کنیم و کسانی که باید مشکل مردم خوزستان را حل کنند مقامات کشور هستند و هیچ چیز نمی تواند احساس خوشبختی مردم خوزستان را از شفافیت بیشتر کند . “

بیشتر بخوانید  اولین تصویر لو رفته از پسر نسرین مقانلو قبل از مرگ

انتهای پیام /


دیدگاهتان را بنویسید