گل محمدی و استرس بی سابقه مقابل تراکتور



یحیی گل محمدی پس از پیروزی 3 بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند تیمش پس از دریافت گل اول بتواند سه بار به گل برسد؟ وی گفت: “شخصاً پس از برهنه شدن بسیار استرس داشتم.” من هرگز چنین استرسی نداشته ام. بازیکنان ما نسبت به این گل واکنش خوبی نشان دادند و ما با آرامش و سرعت بیشتری توپ را چرخاندیم و فضاهای خوبی ایجاد کردیم. ما نبوغ بازیکنان مهاجم از جمله نورولاهی ، عبدی و ترابی را وارد کردیم. کار با این بازیکنان بسیار عالی است. امیدوارم خداوند پاداش زحمات بازیکنان را بدهد و دل هواداران را شاد کند.

گل محمدی با تشکر از عملکرد هواداران پرسپولیس گفت: بازی خوب و نفسگیری بود. در نیمه اول می توانستیم تمام کنیم و گل بزنیم. موقعیت های خوبی برای امتیاز گرفتن داشتیم. طبیعتاً به دلیل حساسیت بازی ، با گذشت زمان ، بازیکنان اضطراب و تمرکز کمتری پیدا می کردند. فکر می کنم در نیمه دوم ، در مرحله ای که توپ را به حریف دادیم ، غافلگیر شدیم و یک گل زدیم.

وی ادامه داد: خوشبختانه تمرکز خود را حفظ کردیم و روی حمله ، بازی برگشت و استفاده از بال تمرکز کردیم و به طور کلی حق پیروزی در آن بازی را داشتیم. تیم حریف و مربی آنها کاملاً شناخته شده بود. آنها در مرحله دفاع خوب بودند. از هر یک از بازیکنانم تشکر می کنم ، زیرا آنها روزهای سختی را پشت سر می گذارند و فشار زیادی بر آنها وارد می شود ، اما آنها با تمرکز و مسئولیت بالا تمرین می کنند و بازی می کنند. امیدوارم هزینه زحمات آنها پرداخت شود. امروز آنها واقعاً برای عشق هواداران و پرسپولیس انرژی می گذارند و بازی می کنند. ما در همه مسابقات یکسان هستیم و می دانم هواداران ما در شرایط سختی هستند و حساسیت بازی ها آنها را نگران می کند ، اما ما همیشه انرژی مثبت هواداران را داریم و خداوند به ما این فرصت را می دهد تا دل آنها را با قهرمانی شاد کنیم .

بیشتر بخوانید  فال ابجد | فال ابجد امروز | خبرهای خوشی برات تو راهه! | از این نعمت خدا غافل نشو! + تفسیر دقیق

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: این انگیزه ماست. امیدوارم مثل همیشه در آخرین مسابقه مقابل پیکان عمل کنم و در نهایت عنوان قهرمانی را کسب کنم. تیم تراکتور مورد احترام است.

گل محمدی در پاسخ به دلیل افت اخیر تراکتورها؟ وی گفت: من نیم فصل در این تیم کار کردم. می دانم چه هوادارانی را دوست دارد. این تیم برای من قابل احترام است. در هر صورت تراکتور تیمی است که در کل عملکرد خوبی داشته و طبیعی است که اخیراً به عنوان سرمربی ثابت نبوده است.

وی درباره عملکرد مهدی عبدی در خط حمله پرسپولیس گفت: من بسیار راضی هستم. مهدی عبدی شخصیت تأثیرگذاری برای ما بود. او 4 گل به ثمر رساند. البته همه مهاجمان ما با تمرکز بالا بازی می کنند. مهدی عبدی نشان داده است که او یک بازیکن فرصت طلب است. او هر بار که برای تیم بازی می کرد کار شگفت انگیزی انجام می داد. فضای زیادی برای رشد دارد. این آغاز کار اوست. او باید بیشتر تمرکز کند. مطمئن هستم که او می تواند به یکی از مهاجمان آینده فوتبال ایران تبدیل شود.

وی در مورد حضور این باشگاه در اردوگاه پرسپولیس و نوید دادن جوایز برای تیم گفت: تیمی که می خواهد قهرمان شود نمی تواند با انگیزه های داخلی راضی باشد. همه تیم هایی که می خواهند خود را تاسیس کنند نیاز به انگیزه بیرونی دارند. از ابتدای فصل تا امروز چنین جایزه ای دریافت نکرده ایم. بحث ما درمورد پول نیست و ما سعی در ایجاد انگیزه داریم. امروز آنها با اقامت در هتل و ایجاد انگیزه در بازیکنان کار خوبی انجام دادند. این باید انجام شود ما می دانیم که مشکلات زیادی وجود دارد و متاسفانه بدهی های زیادی داریم اما تیمی که می خواهد قهرمان شود باید توسط همه طرف ها حمایت شود. خدا را شکر امروز تیم جایزه خوبی دریافت کرد.

بیشتر بخوانید  ببینید | پرتاب سنگ به یحیی گل محمدی

سرمربی پرسپولیس درباره عملکرد القاطر در خط حمله تیمش گفت: او در مسابقات سال گذشته با شکستگی پا و دست برای ما بازی کرد. ما هرگز تعصبات و غیرت القاطر را فراموش نخواهیم کرد. در هر صورت تیم حریف امروز خیلی محکم بازی کرد و القاطر فضای زیادی نداشت. ما از همه مهاجمان خوشحالیم.

گل محمدی درباره تجربه و عدم حضور سید جلال حسینی در مسابقات اخیر گفت: ما یک تیم بودیم. فکر می کنم عملکرد ما در دفاع خوب بود. حضور سید جلال حسینی برای ما ارزشمند است. او از نظر فنی خیلی به ما کمک کرد. متأسفانه ، با مصدومیتی که متحمل شد ، برخی از تمرینات و مسابقات را از دست داد. هیچ وقت نمی توانیم اسم سید جلال حسینی را بگذاریم. حضور سید جلال در رختکن و زمین ارزشمند است و از زحمات وی سپاسگزاریم. او الگوی خوبی برای همه فوتبالیست ها است.

سرمربی پرسپولیس در مورد بازی تیمش با پیکان در هفته آخر مسابقات گفت: پیکان هم نشان داد تیم خوبی است. امروز او با پنج گل مهندسی مکانیک را شکست داد. قطعاً بازی راحتی نخواهیم داشت. تیم مهدی تارتار همیشه یکی از بهترین تیم های لیگ بوده است. ما باید سخت کار کنیم و به اندازه بازی های قبلی انگیزه بالایی داشته باشیم و انشاالله در پایان شاهد یک بازی خوب خواهیم بود.

254 251

دیدگاهتان را بنویسید