جریمه تصمیمات انضباطی تیم های لیگ برتر / پرسپولیس – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال ، دیدار تیم های استقلال و گل گهر سیرجان در تاریخ 25 جولای و در هفته بیست و چهارم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار شد. درج در پرونده محکوم است. (قطعاً)

* دیدار فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در حالی در ورزشگاه ذوب آهن اصفهان برگزار شد که باشگاه فولاد خوزستان با عدم آمادگی لازم برای مسابقه (نقض قوانین مسابقات) قانون را نقض کرد. بر این اساس ، کمیسیون انضباطی باشگاه را 50 میلیون ریال جریمه کرد. در صورت تکرار چنین مواردی ، مجازات های شدیدتری اعمال می شود. (قطعاً)

* دیدار پرسپولیس و گل گهر سیرجان 25 جولای در ورزشگاه آزادی برگزار شد و تیم پرسپولیس به دلیل حضور تماشاگری پشت نیمکت تیم ، نقض اصول کلی رفتار و نقض پروتکل های سلامتی 50 میلیون ریال جریمه شد. (قطعاً)

* عادل باباپور ، مربی نساجی مازندران در بازی با پیکان تهران به دلیل آزار و اذیت و اعتراض به داور که منجر به اخراج وی شد ، 30 میلیون ریال جریمه شد. (قطعاً)

* با توجه به درخواست تجدیدنظر باشگاه گل گهر سیرجان از طرف علی بای ، داور مسابقه گل گهر و پدیده مشهد ، طبق اسناد ارائه شده ، نظرات کارشناسی و دلایل دیگر به اعضای کمیسیون انضباطی ، علی بای تخلف انتظامی مرتکب نشده است ، بنابراین مطابق با قانون 95 آیین دادرسی. اقدامات انضباطی هیچ مبنای قانونی ندارد ، بنابراین دستور معافیت صادر و اعلام می شود. (این تصمیم ممکن است پس از 7 روز از تاریخ اطلاع رسانی در کمیته استیناف تجدیدنظر شود)

بیشتر بخوانید  سیستم ثبت واکسیناسیون کرونا برای افراد 65 تا 69 ساله آزاد است

* مهدی رستمی بازیکن تیم مهندسی تبریز در بازی با سپاهان به دلیل سوusing استفاده از مقام رسمی در این مسابقه که منجر به اخراج وی شد ، 30 میلیون ریال جریمه شد. (قطعاً)

* دیدار تیم های تراکتور و گل گهر در هفته بیست و هفتم لیگ برتر ، 10 تیر در ورزشگاه بنیان دیزل برگزار شد و تخلفاتی از سوی تیم گل گهر انجام شد. بر این اساس ، هیئت انتظامی تصمیم خود را به شرح زیر اعلام کرد:

تیم گل گهر به دلیل رفتار نامناسب تیم 200 میلیون ریال جریمه شده است. (لغو)

خوزی ترابپور ، جلال امیدیان ، مربیان تیم ، حیدر افسری ، مدیر تیم و نیما انصاری ، مدیر اجرایی تیم گل گهر ، به دلیل رفتار ناشایست با این مقام ، 100 میلیون ریال جریمه شدند. (لغو)

همچنین سعید الهاوای مربی تیم گل گهر نیز به دلیل سوusing استفاده از مسئول این مسابقه به محرومیت و 150 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. (فرجام خواهی از محرومیت خوب و قطعی)

سیامک گلی ههانی ، مدیر گل تیم گل گهر به دلیل سوusing استفاده از مسئول مسابقه به دو جلسه محرومیت از استادیوم های محل بازی تیمش و جریمه 200 میلیون ریالی محکوم شد. (لغو)

دیدگاهتان را بنویسید