رئیس انستیتو پاستور: واکسن مشترک بین ایران و کوبا را می توان به افراد زیر 18 سال تزریق کرد


رئیس انستیتو پاستور: واکسن مشترک بین ایران و کوبا را می توان به افراد زیر 18 سال تزریق کرد

روز جدید علیرضا بیگلری ، رئیس انستیتو دامپروری در ایران گفت: واکسن مشترک بین ایران و کوبا می تواند همزمان با جهش های مختلف مبارزه کند و به افراد زیر 18 سال تزریق شود. وی گفت: با توجه به پتانسیل این واکسن ، تقاضای جهانی برای این واکسن روز به روز در حال افزایش است زیرا این تنها واکسن در جهان است که می تواند همزمان با چندین جهش مقابله کند.

رادیو آزادی: رئیس انستیتو دامداری در ایران گفت: واکسن مشترک بین ایران و کوبا می تواند همزمان با جهش های مختلف مبارزه کند و به افراد زیر 18 سال تزریق شود.

علیرضا بیگلری ، در حاشیه جلسه ای بین پروفسور ویسنته ورث ، رئیس مسسه فینلای کوبا ، وزیر بهداشت و معاونان وزیر بهداشت و آموزش پزشکی ، در مورد واکسن تولید شده توسط Finlay کوبا و انستیتو پاستور ایران: به افراد زیر 18 سال تزریق می شود.

وی افزود: ما در حال نزدیک شدن به پایان آزمایشات در هر دو کشور هستیم که نتایج بسیار خوبی کسب کرده اند ، بنابراین به خوبی از پس جهش های ویروسی برآمده است.

وی ادامه داد: نتایج آزمایش نشان می دهد که 91 و 2 دهم درصد در برابر جهش های مختلف کوبا ، به طور عمده جهش در آفریقای جنوبی و کالیفرنیا که بدترین نوع ویروس هستند ، موفق بودند.

وی افزود: کسانی که از این واکسن استفاده کرده اند 100٪ در برابر مرگ و بیماری جدی در امان بودند.

بیگلی افزود: این واکسن علاوه بر اینکه در دسترس افراد زیر 18 سال قرار دارد ، می تواند سیستم ایمنی بدن کسانی را که قبلاً دارای تاج هستند تقویت کند و می تواند یادآور سایر واکسن ها باشد.

بیشتر بخوانید  دفاع تمام قد سوناک از رژیم صهیونیستی

رئیس انستیتو دامپروری ایران در مورد ویژگی های واکسن مشترک بین ایران و کوبا گفت: با توجه به قابلیت های این واکسن ، تقاضای جهانی برای این واکسن روز به روز بیشتر می شود زیرا این تنها واکسن در جهان است. که می تواند همزمان با چندین جهش مبارزه کند. “

دیدگاهتان را بنویسید