ادامه روند صعودی ویروس کرونا در استان کوم – آژانس خبر مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، محمدرضا گدیر یکشنبه شب در ارتباط تصویری با اخبار تلویزیون مرکز قم با بیان اینکه هنوز در استان به اوج بیماری نرسیده ایم ، افزود: تعداد بیماران بستری در بیمارستان های استان در حال حاضر حدوداً افزایش می یابد 650 بیمار در بیمارستان بستری شدند ویروس کرونا ویروس نسبت به اوج قبلی در بیمارستان بستری است.

وی افزود: در اوج قبلی بیماری ، حدود 600 بیمار کرونر در بیمارستان بستری شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کوم ، با اشاره به جلسه اضطراری که صبح امروز برگزار شد با سرها بیمارستان های استان گفتند: در این جلسه مقرر شد 60 تخت دیگر برای پذیرش بیماران کرونر تخلیه شود.

وی تاکید کرد: روند درمان بیماران غیر کرونر نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید تخت ها به گونه ای تخلیه شود که به این بیماران آسیب نرسد.

Kadir با بیان اینکه قدرت انتقال ویروس در اوج جدید بسیار زیاد است ، افزود: با توجه به سن رنج کشیدن در این مرحله کاهش می یابد. انطباق با دستورالعمل های بهداشتی و محرومیت اجتماعی باید با دقت بیشتری انجام شود و تجمعات به حداقل برسد.

وی همچنین به شروع واکسیناسیون افراد بالای 58 سال و همچنین نگهداری و انبار مناسب واکسن در استان اشاره کرد و از مردم خواست با احتیاط به موقع نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند.

بیشتر بخوانید  ۲۲ مدل کیف سطلی و کیف کیسه ای زنانه | ترند جدید استایل ۲۰۲۴

دیدگاهتان را بنویسید