کشتی جهانی نوجوانان؛ رضایی و عبدولی فینالیست شدند


مسابقات جهانی کشتی فرنگی نوجوانان از اول تا سوم آگوست در بوداپست مجارستان برگزار می شود.

به گفته روزنو ، در پایان پنج وزن دوم مصطفی رضایی و علیرضا عبدولی در اوزان 60 و 71 کیلوگرم به فینال رسیدند و علی احمدی-اوفا و علی جلالی عبدالوند نیز در گروه بازنده ها قرار دارند.

نتایج رزمندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن منهای 45 کیلوگرم علی احمدیوا در دور نخست با نتیجه 5 بر 0 از سد Leventfig در مجارستان گذشت و در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل نیکیتا دمانتیف از اوکراین با نتیجه 1 بر 1 شکست خورد و به دلیل به حضور این کشتی گیر در فینال احمدیوفا به گروه بازندگان راه یافت. ابتدا باید با ماکسیم زاخاروف از بلاروس روبرو شود و در صورت پیروزی ، به مصاف قرقیزستان نوربولات بردیچولوف می رود.

در وزن 51 کیلوگرم ، ابوالفضل شهرک نیا در دور نخست 6 بر 3 مغلوب کادین ویلیامز از آمریکا شد و به دلیل شکست این کشتی گیر آمریکایی در دور بعد ، شهرکنیا از دور مسابقات حذف شد.

در وزن 60 کیلوگرم سید مصطفی رضایی پس از استراحت در دور نخست ، در دور دوم با نتیجه 5 بر 2 عزیزبک یولدوشف از ازبکستان را شکست داد. در دور سوم و در مرحله یک چهارم نهایی عبدالله سلیموف از روسیه را با نتیجه 4-3 شکست داد و به نیمه نهایی راه یافت. رضایی در این مرحله با نتیجه 3 بر صفر از سد راتی خوزروانیدزه گرجستان عبور کرد و راهی دیدار نهایی شد. حریف وی در فینال رازاک بیشیکیف از قرقیزستان است.

بیشتر بخوانید  22 پروژه آموزشی فردا در البرز افتتاح می شود

در وزن 71 کیلوگرم ، علیرضا عبدولی در دور نخست با نتیجه 9 بر 0 قرقیز نورل دوویشنبکوف را شکست داد. وی در دور دوم با نتیجه 7 بر 4 تورنیکه میکلود از جورجیا را شکست داد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. عبدولی با نتیجه 9 بر صفر عرفان میرزوف از اوکراین را شکست داد و به نیمه نهایی صعود کرد. در این مرحله عبدولی با نتیجه 7-2 روسلان نورولایف از آذربایجان را شکست داد و به دیدار نهایی راه یافت. وی در فینال به مصاف الكساندر سولووی مولداوی می رود.

در وزن 92 کیلوگرم ، علی جلالی عبدالوند در دور دوم پس از استراحت در دور نخست مقابل ابوبکر هاسلاخانوف از بلاروس با نتیجه 13 بر 4 شکست خورد. در این گروه جلالی عبدالوند به مصاف روزموس لیسما از استونی می رود و در صورت پیروزی به دیدار برابر هاراتون کراکاسیان از ارمنستان راه می یابد.

در پنج وزن اول ، همه نمایندگان کشورمان از مسابقات حذف شدند.

دیدگاهتان را بنویسید