چرا در سه روز گذشته قیمت بیت کوین افزایش یافته است؟



امروز ، هم دیروز و هم دیروز ، قیمت بیت کوین حدود هزار دلار افزایش یافته و اکنون به 34 هزار و 600 دلار رسیده است. در حقیقت ، پس از حدود 6 هفته ، می بینیم که بیت کوین توانسته است از یک سطح نسبی از مقاومت فنی عبور کند.

به نظر می رسد اظهارات اخیر الون ماسک ، بنیانگذار تسلا خودرویی و کیتی وود ، مدیر موسسه سرمایه گذاری آرک ، از تأثیرگذارترین عوامل رشد بیت کوین و رشد ارزهای مجازی هستند.

در معاملات امروز شاهد بودیم که قیمت ارزهای مجازی از میانگین متحرک 50 روزه خود بالا رفت و برای پنجمین روز متوالی مثبت بود. هفته گذشته ، بیت کوین به شدت افت کرد. از آنجا که قیمت به زیر 30 هزار دلار رسیده است ، کارشناسان و تحلیلگران فنی می گویند ، این می تواند منجر به کاهش بیشتر بازار شود.

اما وقتی ماسک در کنفرانسی گفت که به دنبال موفقیت در بیت کوین است و شرکتش SpaceX بیت کوین خریداری کرده است ، شاهد رشد بودیم. البته اخیراً ایلان ماسک گفت که تسلا می تواند بار دیگر فروش خودروهای بیت کوین را در دستور کار قرار دهد.

کتی وود همچنین به شرکت ها توصیه کرده است که به فکر اضافه کردن بیت کوین به سبد سهام خود باشند.

جک دورسی ، سرمایه گذار آمریکایی و مدیر عامل شرکت Square نیز گفت بیت کوین یک دارایی پایدار است.

پانکاج بالانی ، مدیرعامل دلالی ارز مجازی دلتا ، اخیراً گفته است که برای اولین بار در هفته ها ، شاهد نشانه هایی از رشد بازار هستیم و انتظار می رود قیمت بیت کوین در نزدیکی کانال 40000 دلاری افزایش یابد.

بیشتر بخوانید  سایه جنگ بر سر فوتبال ایران و مسیر دشوار تیم ملی پس از کسب مقام در جام ملت ها - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

به گفته وی؛ علائم نشان می دهد که سطح 35000 دلار برای ماه ژوئیه محدودیت قیمت بیت کوین است ، اما در عین حال انتظار می رود که این سطح در چند ماه آینده حمایت شود و بیت کوین از 35،000 تا 40،000 $ پشتیبانی را وارد کند.

۲۲۲۲۲۹

دیدگاهتان را بنویسید