شناسایی و بستری شدن 250 بیمار جدید کرونر در گیلان – خبرگزاری | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، آبتین حیدرزاده امروز (یکشنبه) در گفتگویی پیرامون روند صعودی بیماری ویروس کرونا وی در استان گیلان گفت: در مقایسه با دو هفته گذشته تعداد بیماران کرونر پذیرفته شده افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران کرونر در استان گیلان به تدریج به مرز 1000 بیمار نزدیک می شود ، گفت: هم اکنون 894 بیمار کرونر در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند.

گیلان ، معاون بهداشتی ، گفت: 250 بیمار پزشکی در کرونیکل که نیاز به بستری شدن دارند شب گذشته در مراکز درمانی استان شناسایی و بستری شدند ، افزود: این نشان دهنده گردش مالی است ویروس کرونا در حومه شهر است که وجود تعداد زیادی مسافر و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یکی از مهمترین دلایل است.

حیدرزاده در ادامه با تأکید بر اینکه ادامه عادی سازی ، حضور مسافران و عدم استفاده از ماسک و عدم رعایت پروتکل ها می تواند وضعیت را برای گیلان پیچیده کند ، ادامه داد: در حال حاضر 166 بیمار کروات به شدت بیمار در بخش مراقبت های ویژه یک بستری هستند شب

وی با بیان اینکه این تعداد همچنین روند رو به رشد بستری شدن بیماران بستری در بیمارستان های گیلان را نشان می دهد ، گفت: متأسفانه در همین مدت هفت شهروند خود را نیز به علت ویروس کرونا گمش کردیم.

گیلان ، معاون وزیر بهداشت و علوم پزشکی ، بر لزوم رعایت اقدامات بهداشتی و استفاده از ماسک تأکید کرد و از شهروندان خواست تا از سلامتی خود و اطرافیان از هر فاصله دور محافظت کنند. علم شیمی اجتناب شود.

بیشتر بخوانید  قیمت تمام شده آب در تهران مشخص شد

دیدگاهتان را بنویسید