آسیب جدی تاج با انجام دوره های فنی و حرفه ای در کرمانشاه / 400 حرفه آموزش داده می شود


امروز یاور محمدی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ، در مورد وضعیت فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای در روزهای کرون اظهار داشت: مجموعه فعالیت های آموزش فنی و حرفه ای عمدتا آموزش مهارت است.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای در سطح ملی تحت نظارت وزارت کار است که آموزش ، ارزیابی و صدور گواهینامه و گواهینامه یکی از سه محور اصلی کار سازمان است که در مطابق با رسالت خود “

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمانشاه گفت: این یک گواهینامه فنی و حرفه ای بین المللی است ، اگر شخصی توانایی کار داشته باشد با آشنایی با بازار کار شانس بسیار بالایی برای کار دارد.

محمدی سازمان آموزش فنی و حرفه ای را یکی از سازمانهایی دانست که بیشتر تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است ویروس کرونا وی دید و افزود: مجموعه فعالیتهای سازمان در زمینه مهارت آموزی باید بیشتر باشد در قالب مستقیم و حضوری ارائه می شود. در سال 1999 ، به دلیل شرایط سخت توانستیم فقط در مدت سه ماه مدارس را باز کنیم و از اوایل دهه 1400 ، این مدارس به مدت دو هفته باز بوده اند.

وی خاطرنشان کرد: در کرمانشاه حدود 400 حرفه تدریس می شود که متناسب با مشاغل آموزشی دوره های 120 ساعته ، 150 ، 300 ، 600 ساعته و غیره ارائه می شود.

محمدی در پایان گفت: امروز آموزش مهارت از ضروریات زندگی است و مهارت های فنی و حرفه ای امروز پیش نیاز کار است.

بیشتر بخوانید  این طرح خلاف قانون اساسی است

انتهای پیام / ص


دیدگاهتان را بنویسید