محافظه کاران از دولت ریاست جمهوری می خواهند: اینترنت را مانند روسیه محدود کنید!


محافظه کاران از دولت ریاست جمهوری می خواهند: اینترنت را مانند روسیه محدود کنید!

روز جدید : امام جمعه موقت از تهران گفت: ما از فضای مجازی ناب دفاع می کنیم. زیرا فضای مجازی آلوده دقیقاً کشتارگاه اخلاق و شخصیت جوانان ما است.

حجت الاسلام سیداحمد خاتمی صبح امروز در یادمان شهدای پاسدار در ابهر با تمجید از سپاه اظهار داشت: سپاه در دوران انقلاب اسلامی متولد شد و 42 سال از وجود این نهاد پرافتخار می گذرد. به عنوان مثال ، موضوع بحران آب در استان خوزستان به تدریج به یک بحران ملی تبدیل شد و در این راستا نیروهای ضد انقلاب فرصت را غنیمت شمردند و روی این موج رفتند و سعی در اعتراض به اعتراضات داشتند ، اما خوشبختانه سپاه این کار را نکرد. موضوع وارد شده و موضوع را کامل کرده است.

یک وکیل شورای نگهبان و امام موقت از تهران روز جمعه گفت که امام خمینی (ره) یادگار بزرگی برای ملت ایران ، یادگار سپاه پاسداران آورده است و گفت: برای نوشتن ، ما باید چندین مورد بنویسیم کتابها

وی با تأکید بر اینکه فرهنگ شهادت و عاشورا در کشور باید همیشه زنده باشد ، اظهار داشت: فرهنگ شهادت از فرهنگ عاشورا ناشی می شود و اگر فردی تاریخ کربلا را نشنیده باشد نمی توان با فرهنگ شهادت آشنا شد. ؛ توصیه من به شما این است که هر روز به سالار شهیدان سلام کنید. برای امام حسین (ع) مراسم عزاداری برگزار کنید و تا آنجا که می توانید عبادت عاشورا بخوانید و تا می توانید برای عزیز زهرا (س) گریه کنید که این امر شما را به فرهنگ شهادت نزدیک می کند.

بیشتر بخوانید  با تشکر از اعضای تیم ملی المپیاد دانشجویی فیزیک در کمیته آموزش

به گزارش تسنیم خاتمی ، وی با بیان اینکه هرکس درباره امام حسین (ع) شعر بسازد ، خداوند در بهشت ​​خانه ای به او می بخشد ، تصریح کرد: فرهنگ عاشورا فرهنگی نفیس است که باید آن را به نسل های آینده انتقال دهیم. فرهنگ عاشورا سرمایه ماست و دشمنان از فرهنگ عاشورا ما می ترسند.

وی همچنین به خلاف فرهنگ عاشورا اشاره کرد و گفت: در برابر فرهنگ عاشورا ، ثروت ، هوس و فضای مجازی آلوده که جوانان و نوجوانان را از فرهنگ اصیل عاشورا و شهادت دور می کند. فضای مجازی آلوده دقیقاً کشتارگاه اخلاق و منش جوانان ماست. البته ما هرگز مخالف فضای مجازی نبوده ایم و برخی به اشتباه می گویند که انقلاب اسلامی علیه فضای مجازی است. ما با فضای مجازی آلوده مخالفیم و همیشه با فضای مجازی ناب موافقیم. در دهه محرم سال گذشته ، فضای مجازی ناب غالب شد و ما دقیقاً طرفدار همین فضای مجازی هستیم.

وی با انتقاد از دولت فعلی به دلیل عدم اقدام مناسب برای مقابله با فضای مجازی آلوده ، اظهار داشت: متأسفانه این دولت برای مقابله با فضای مجازی آلوده اقدام موثری انجام نداده است. درخواست ما از دولت منتخب که طی دو هفته آینده تشکیل می شود مقابله با فضای مجازی آلوده است.

خاتمی افزود: همه کشورهایی که از فناوری اینترنت استفاده می کنند استفاده از اینترنت را به جامعه هدف خود محدود کرده اند. به عنوان مثال ، در روسیه در ایالات متحده خبری از فضای مجازی نیست ؛ همه کشورهای پیشرفته به محلی سازی اینترنت روی آورده اند ، اما متأسفانه ما دولت اقدامی برای ایجاد اینترنت ملی انجام نداده است اولین انتظار و درخواست ما از رئیس جمهور منتخب این است كه وی توصیه های استان را جدی گرفته و این پروژه مهم را در اسرع وقت اجرا كند.

بیشتر بخوانید  بهترین روش گرفتن اسکرین‌شات از صفحه گوشی

عضو شورای نگهبان و نماز موقت جمعه در تهران ادامه داد: وقتی فضای مجازی همه کشورها برای جوانان ما قابل دسترسی است ، به این معنی است که فرهنگ همه کشورها در خانه همه خانواده های ایرانی است و آنها به راحتی می توانند فرهنگ غلط آنها تسلط دارد. در میان جوانان. “ایالات متحده و خارجی ها می خواهند شبکه ملی اینترنت در کشور اجرا نشود و آنها می توانند به راحتی از طریق فضای مجازی بر جوانان ما تأثیر بگذارند ؛ وقتی جوانان ما از طریق فضای مجازی از خدا دور می شوند و آنها را به سمت شهوت سوق می دهند ، روشن است که اینها جوانان دیگر به فرهنگ عاشورا و شهادت اعتقاد نخواهند داشت.

آیا بومی سازی و قطع اینترنت اینترنت رویای مردم ایران است؟

کیهان امروز نیز در یک مقاله کوتاه می نویسد: فضای مجازی که دولت روحانی اصرار دارد بدون مالک ، زشت و زشت باشد اگر توسط مردم خود اداره شود ، می تواند رشد ، شکوفایی ، امید و انگیزه آن را چند برابر کند و این اهرم تحت فشار گرفتن Take the hands دشمن و با مکان یابی ، ضد عفونی و یادگیری آن می توان از این ظرفیت بی نظیر برای رساندن حقیقت و انقلاب اسلامی از دروازه های ماهیل و ماهیل استفاده کرد و مردم بزرگ و شایسته ایران را به آرمانهای بزرگ خود رساند.

دیدگاهتان را بنویسید