معاون استاندار همدان: واکسن تاج بیشتر از حد مورد نیاز استان تأمین می شود



مصطفی آزادباخت روز یکشنبه به کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا گفت: “با توجه به کار وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه های علوم پزشکی ، این استان مازاد سهمیه واکسن تاج را دریافت کرده است که باید از جمع آوری افراد جلوگیری شود. “و جمعیت حاضر در زمان اعلام و تزریق واکسن.

وی افزود: واکسن های تاج برای استان همدان تهیه شده و انتخاب واکسن تزریقی به عهده مردم گذاشته شده است.

معاون سیاسی ، اجتماعی و رفاهی استان همدان از فعالان رسانه ای خواست تا با استفاده از روش های نوین و جدید فرهنگ پایبندی به پروتکل های بهداشتی مردم را ایجاد کنند.

آزادبخت گفت: اگر افراد مصوبات ستاد مرکزی کرونا را دنبال کنند و مراحل اطلاع رسانی را دنبال کنند ، قطعاً قادر به کنترل کرونا خواهیم بود.

وی افزود: بیش از 90 درصد از دلایل بیماری عروق کرونر قلب در استان همدان در اجتماعات و اجتماعات خانوادگی حضور دارند که امیدواریم در موارد کرونر اتفاق نیفتد.

آزادبخت افزود: طبق تصمیم ستاد کرونا مبنی بر تعطیلی ورودی ها ، این طرح توسط پلیس با کمک بسیج و هلال احمر اجرا می شود و در صورت ورود وسایل نقلیه به محدوده شهر ، پیامک هشدار دهنده خواهد بود. برای صاحبان آنها ارسال شده است. “

وی با بیان اینکه میزان تردد خودروهای خارجی در همدان کاهش یافته است گفت: 3800 نفر از همدان دارای خودروهای پلاک تهران هستند.

آزادبخت ادامه داد: کمیته اطلاع رسانی ستاد کرونا نیاز به افزایش حساسیت مردم به ویروس کرونا با استفاده از ظرفیت رسانه ها و فضای مجازی دارد.

بیشتر بخوانید  فطریه ۱۴۰۱ مکارم شیرازی چقدر است

وی خاطرنشان کرد: برنامه های فضای باز برای عید غدیر حداکثر به مدت یک ساعت و با حضور 70 نفر مطابق با پروتکل ها از جمله مسافت طی می شود و همچنین توزیع وعده غذایی عید غدیر در زمینه فضای باز مشکلی ندارد. غذا.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد تاج استان همدان نیز گفت: در جلسه روز گذشته ستاد تاجگذاری این استان در شرایط فعلی ، تمرکز بر تقویت اطلاعات پیروی از پروتکل های بهداشتی بود.

اسدولا ربانی مهر افزود: قدرت و سرعت ویروس جدید افزایش یافته است ، بنابراین باید تلاش شود تا از عادی شدن تاج جلوگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید