628 پروژه تأمین آب ، برق و فاضلاب به بهره برداری می رسد


بهره برداری از پروژه های آبرسانی ، برق و فاضلاب

MeetNews رضا اردکانانیان در مراسم بهره برداری از پروژه های ملی وزارت نیرو گفت: در نیمه دوم سال 1998 227 پروژه بزرگ تأمین آب و برق با سرمایه گذاری 33 تریلیون تن ، در 99 ، 307 پروژه با سرمایه گذاری 81 تریلیون تن و امسال در 5 ماه نخست 94 پروژه با سرمایه گذاری 18000 میلیارد تن وارد مدار شدند.

وزیر نیرو گفت: امسال به ویژه برای خوزستان در کشور خشک بود ، بنابراین امسال 30 درصد بارندگی در استان خوزستان و 40 درصد بارندگی در استان های همجوار گزارش شده است.

وی ادامه داد: با کاهش بارندگی ها ، معیشت کشاورزان به ویژه در خوزستان تحت تأثیر قرار گرفته است و امیدواریم با سازش بتوانیم از این بحران عبور کنیم.

اردکانانیان افزود: دیروز فرمایشات رهبری ملاک عمل ما بوده و هستند و امیدواریم منابع مالی برای استان های آسیب دیده از خشکسالی تسریع شود.

وزیر نیرو افزود: امروز آخرین اسکن AB در دولت دوازدهم ایران هر هفته است. طی این 2 سال اسکن ، تمام پروژه های با سرمایه گذاری کلان به بهره برداری رسیده اند.

وی تصریح کرد: امروز 57 سد مخزنی و 34 تصفیه خانه در دولت دوازدهم به بهره برداری رسیده است که تاکنون حدود 100٪ پروژه های وعده داده شده با سرمایه گذاری 2.381 میلیارد تن افتتاح شده است.

بیشتر بخوانید  رییس جمهور به وزارت نفت رفت + فیلم

دیدگاهتان را بنویسید