4 بلوک چاپ شده با نقض در گناوه پلمپ شد – خبرگزاری اطلاعات مهر اخبار ایران و جهان


حسین امیری در گفتگو با گزارشگر بیشتر وی گفت: در پی شکایت مردم از تخلف برخی از نانوایی ها در گناوه به دلایلی مانند تعطیلی خودسرانه و خارج از برنامه ، پس از بررسی های دقیق میدانی و دریافت هشدارهای کتبی و شفاهی از متخلفان و با تأکید استاندار محترم گناوه برای مقابله با چنین متخلفانی ، امروز یک کارگروه ویژه با قاطعیت و جدی وارد این مشکل شد و چندین واحد را بازرسی کرد.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار گناوه افزود: به دنبال گزارش ها با حضور اعضای این کارگروه ، چهار نانوایی متخلف به دلیل تعطیلی خودسرانه ، عدم رعایت ساعت کار و پروتکل های بهداشتی در گناوه پلمپ شدند.

وی گفت: نانوایی های مذکور هدف تعزیرات حکومتی قرار گرفت و به دلیل تخلف در چندین مرحله از سهمیه آرد کسر شد.

وی با تأکید بر اینکه این بازرسی ها ادامه دارد ، افزود: شهروندان باید هرگونه تخلف یا اعتراض به عملکرد نانوایی ها را گزارش دهند.

شهر گناوه بیش از 50 نانوایی دارد و در هفته های اخیر به خصوص در هفته های اخیر اعتراضاتی علیه کیفیت نان ، تعطیلی خودسرانه نانوایی ها و سایر مشکلات مربوط به فعالیت برخی از این واحدها صورت گرفته است.

خبرگزاری مهر هفته گذشته در گزارشی با عنوان “بسته شدن مشکلی نانوایی ها در گناوه / فروش رایگانوی مشکلات مردم را به نانوایی ها رساند.

بیشتر بخوانید  از Covid-19 با ماسکی مجهز به میکروفون و بلندگو از "LG" جلوگیری کنید!

دیدگاهتان را بنویسید