فرووی بعد از قهرمانی در المپیک: من حتی وزن مدال طلا را می دانستم


فرووی بعد از قهرمانی در المپیک: من حتی وزن مدال طلا را می دانستم

MeetNews – جواد فارویی پس از کسب مدال طلا در المپیک توکیو گفت: اول ، از همه شما متشکرم ، این مدال به لطف خدا است ، دوم لطف خدا و سوم لطف او است. من و خانواده ام وقت زیادی را صرف کردیم و علی رغم شرایطی که ولیعهد در کشور به ویژه در رشته تیراندازی به ورزش تحمیل کرد و مراکز زیادی تعطیل بودند و ما نمی توانستیم تمرین کنیم ، من تمرینات را در خانه خشک کردم.

وی ادامه داد: پس از آن در چندین مسابقه آنلاین در قزاقستان و مصر شرکت کردیم و توانستیم آمادگی خود را حفظ کرده و در سطح لازم برای مسابقات بین المللی حفظ کنیم. ما در مسابقات قهرمانی هند و مسابقات قهرمانی اروپا و جام جهانی کرواسی شرکت کردیم و همه اینها به ما کمک کرد تا به هدف از پیش تعیین شده خود در کره دست پیدا کنیم و خدا را شکر که منجر به بهترین نتیجه شد.
وی در پاسخ به این سال که آیا قصد کسب مدال طلا را دارید ، گفت: “من عکس مدال طلا را در پروفایل خود قرار داده و حتی مدال را با دقت تماشا می کنم و می دانم که حتی وزن آن 538 گرم و ماده آن نقره ای است که طلاکاری شده است. و بالاخره فهمیدم

فرووی در آخرین مرحله بر آرامش خود تأکید کرد: مرحله مقدماتی را با آرامش شروع کردم ، اما در دور پنجم نتیجه ام کاهش یافت و استرس زیادی داشتم. خدا واقعاً در آخرین مرحله مرا دلداری داد. وقتی با نفرات قبلی اختلاف امتیاز گرفتم آرام شدم. البته البته درصدی از آن آرامش نیز به شخصیت من برمی گردد.

بیشتر بخوانید  صعود قیمت طلا و سکه در ایران

وی در پاسخ به این س ifال که آیا فکر می کنید روزی که پرستار است قهرمان المپیک شود ، پاسخ داد: نه ، به هیچ وجه. جالب است که بگوییم از نوجوانی دچار مشکلات دریچه میترال شده ام و این باعث می شود که گاهی اوقات ضربان قلب پیدا کنم ، بنابراین به فکر شرکت در هر ورزشی می افتم ، اما اصلاً ایده ای در منطقه ای مانند تیراندازی نداشتم به ثبات نیاز دارد. ، من می توانم کار کنم و مدال المپیک را کسب کنم.

دیدگاهتان را بنویسید