ایران خودرو به مشتریان و متقاضیان خودرو در مورد روش های تقلبی هشدار می دهد



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به گزارش اکوپرس ، در این اطلاعیه ایران هودرو تأکید کرد که نامه ها و اطلاعیه های بخشنامه ای مربوط به نحوه و شرایط فروش محصولات این شرکت فقط از طریق وب سایت رسمی esale.ikco.ir و سایت خبری Ecopress منتشر می شود.
کلیه خودروهای ایران خودرو فقط در قالب طرح های قرعه کشی به صورت فروش فوق العاده با موعد تحویل 90 روزه ، پیش فروش عادی با موعد تحویل 4 تا 12 ماهه و مشارکت در تولید با موعد تحویل 13 ساله در دسترس است. تا 24 ماه
در این اطلاعیه آمده است که در هنگام ثبت نام اولیه هیچ گونه وجهی از متقاضیان دریافت نمی شود و پس از پایان مراحل اولیه ثبت نام از طریق سایت فروش محصولات ایران شرکت به نشانی esale.ikco.ir ، کد رهگیری به وسیله نقلیه ثبت شده و متقاضی اعلام خواهد شد.
ایران خودرو در اطلاعیه خود اعلام کرد که از شماره 300096440 به شماره موبایل منتخب پروژه های قرعه کشی پیامکی ارسال می شود و نتایج قرعه کشی در پروفایل شخصی آنها (میز مشتری) قابل مشاهده است.
بر اساس این پیام ، پس از واریز پول خودرو به حساب شرکت ایران خودرو از شماره 300096440 به شماره موبایل پیام انتخابی ، پیامکی مبنی بر تایید واریز وجه نقد ارسال می شود.
مهمترین کلاهبرداری برای فریب مشتریان و متقاضیان اتومبیل
در این ارتباط شرکت ایران خودرو جهت آگاهی از مهمترین روشهای کلاهبرداری به مشتریان ، بر رعایت و توجه داوطلبان به موارد و مهمترین روشهای کلاهبرداری از جمله فروش و درخواست واریز خودرو از طریق سایت دیگری تأکید دارد. از سایت رسمی فروش شرکت اشاره به ایران هودرو (esale.ikco.ir) و فروش اتومبیل هایی با قیمت وسوسه انگیز و کمتر از بازار معمول و تحویل فوری خودرو (به عنوان مثال یک هفته یا کمتر) می شود.
در پیام این شرکت ، عناصری مانند فروش اجاره و اقساط خودرو با تجهیزات ویژه و انعطاف پذیر به درخواست مشتری ، ارسال لینک های جعلی از طریق پیام کوتاه و هدایت افراد به ارتباطات جعلی و غیر واقعی (به جز esale.ikco. ir) ، درخواست پول سایر افرادی که ادعا می کنند وابسته به ایران خودرو یا نمایندگی های مجاز هستند و از متقاضیان اتومبیل درخواست پول می کنند ، با وعده و تضمین برنده شدن در قرعه کشی ، سایر روش های مهم فریب مشتری و نامزدها را ذکر می کنند.

بیشتر بخوانید  افزایش دوباره قیمت خودرو‌ در بازار آزاد 23 آذر

223227

دیدگاهتان را بنویسید