افشاگری استقلال از پیمان نوری



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پیمان نوری ، مدیر کل باشگاه ملوان ، در یک برنامه تلویزیونی مربوط به وقایع دیدار ملوانان و بادران ، افشاگری کرد و نکاتی را که باید مورد توجه قرار گیرد ، بیان کرد. نوری گفت: یادم هست چند بازی پیش آقای فلاح مدیر فجر با من تماس گرفتند و او گفت كه نمی خواهد با تمام وجود بازی كند ، اما من گفتم ما ملوان هستیم و اگر یادتان باشد استقلال می خواست نتایج چند سال پیش. اما ما برنده شدیم و پرسپولیس برنده شد. در زمین ، به بازیکن ما گفته شد که برای شما مهم نیست و اینکه چرا این کار را می کنید.

وی ادامه داد: علی هاتیر عضو سابق فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال پیش از بازی در اردوی داوران حضور داشت. سوال من این است که علی حطیر شب قبل از مسابقه در هتل داور چه کاری انجام داد؟ چرا در ساعت 6:15 ، وقتی قضات آنجا را ترک می کنند ، او هتل را پشت سر آنها ترک می کند. من اسناد دیگری دارم و اگر کمیته اخلاق مرا بخواهد صحبت خواهم کرد.

در پایان ، نوری گفت: آقای کرمانشاهی ویلا در انزلی دارد و سه شب پیش وارد انزلی شده بود و در هتل اقامت نکرد. کنترل آن کار دشواری نیست. این باید یک جرم جدی باشد. اشکان هرشیدی وقتی مرتکب اشتباه بزرگی شد که در طول دوره ما مرتکب شد ، چه کرد؟ آنها یک مسابقه از لیگ برتر به او دادند. او (علی خطیر) می خواهد بگوید که من برای تفریح ​​آمده ام ، اما کسانی که فوتبالیست هستند و همه چیز را در این باره می دانند دلیل حضورشان را بهتر می دانند.

بیشتر بخوانید  مشاوران فرهنگی باید برای معرفی فرهنگ انقلاب اقدامات م moreثرتری انجام دهند - مهر نیوز | اخبار ایران و جهان

بیشتر بخوانید: طوفان در انتظار استقلال ؛ 12 کلاه آبی لغو شده است!

253 251

دیدگاهتان را بنویسید