استاندار مازندران از موسسه فرهنگ بوم گردی دعوت کرد تا رویداد ساری 2022 را تبلیغ کند



براساس پایگاه اطلاع رسانی استان مازندران ، احمد حسین زادگان قصد دارد تأثیر رویداد بین المللی را افزایش دهد. “ساری 2022در کشورهای عضو OCD ، با ارسال نامه ای به رئیس م Instituteسسه فرهنگی OCT مستقر در تهران در مورد توضیح برخی از عواقب مثبت و سودآور ، کشورهای عضو OCP به رویداد بین المللی کشورهای عضو پایتخت توریستی OCC دعوت شدند.

حسین زادگان در این نامه انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای عضو EYC را فرصتی مناسب برای ایجاد همدلی و ارتباط بین مردم در این کشورها از طریق گردشگری بیان کرد و نوشت: “سرمایه های گردشگری می توانند زمینه را برای یادگیری افراد ثروتمند فراهم کنند. فرهنگ کشورهای عضو EYE و تبادل فرهنگی. “اقتصاد بین آنها از طریق صنعت جهانگردی است. جمعیت میلیون ها نفر از کشورهای عضو CCM می توانند با توجه به منابع فرهنگی دو کشور در توسعه روابط فرهنگی و گردشگری با یکدیگر موثر باشند و دوستی و صلح را تقویت کنند.

نماینده عالی دولت در مازندران با تأکید بر اینکه نباید این فرصت ارزشمند را به راحتی از دست داد ، گفت: ذینفعانی که در این رویداد مشارکت دارند باید همکاری و همکاری خود را در این زمینه گسترش دهند. تشویق و تشویق همکاری نزدیکتر بین مردم منطقه به طور کلی و بین رسانه ها ، اندیشمندان و هنرمندان به ویژه برای این رویداد مطلوب بسیار م effectiveثر است.

استاندار مازندران ادامه داد: انجام تحقیق در مورد میراث فرهنگی مشترک منطقه با ایران و ساری ، هماهنگی برنامه های تبادل فرهنگی مانند بازدید از مازندران و ساری توسط شخصیت های تأثیرگذار این کشورها و توسعه همکاری بین دانشگاه ها و سایر مراکز فرهنگی این کشورها با مازندران از این تعاملات این رابطه را تسریع می کند. میزبانی و اجرای نمایشگاه ها و رویدادهای ادبی ، آموزشی و فرهنگی منعکس کننده جنبه های فرهنگی و اجتماعی زندگی مردم مازندران ، برگزاری نمایشگاه های هنرهای محلی ، سنتی و معاصر ، هماهنگی و اجرای هفته فرهنگی اکو در ساری و تأمین موارد لازم مقدمات تبادل مستندها و برنامه های رادیویی و تلویزیونی مربوط به زندگی ، آداب و رسوم و فعالیت های اجتماعی مازندران نیز از اقدامات مطلوبی است که باید در این زمینه انجام شود.

بیشتر بخوانید  با کمتر از دو میلیارد تومان در قرچک خانه بخرید + جدول قیمت

وی خطاب به سرور بخشی ، رئیس م Instituteسسه فرهنگی اکو در تهران ، نوشت: توسعه همکاری های منطقه ای در ورزش. “، توسعه همکاری بین رسانه های استان و کشورهای عضو ، گسترش تفاهم بین ملت های منطقه با تأکید در مورد ادبیات ، فرهنگ عامیانه ، موسیقی سنتی و آداب و رسوم ملی کشورهای عضو با مازندران و سایر اقدامات لازم برای گسترش درک عمیق تر و روابط نزدیک بین مردم کشورهای عضو از طریق برنامه های فرهنگی در این زمینه ضروری است.

اکتبر 2009 وزرای گردشگری کشورهای عضو ICO در سومین نشست خود به پیشنهاد ایران برای انتخاب پایتخت گردشگری سالانه این کشورها رای مثبت دادند و در اولین گام ساری به عنوان اولین پایتخت توریستی کشورهای عضو ECO شناخته شد. میزبان این رویداد بین المللی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید