آخرین اخبار غیرمعمول برای معلمان


آخرین اخبار غیرمعمول برای معلمان

برخی از معلمان ، در پاسخ به گمانه زنی های قانون گذاران و وزیر آموزش و پرورش درباره وام اعطا شده برای رتبه بندی معلمان و مربیان ویژه ، از نوبهت خواستند تا در جلسه بعدی ، 25 آگوست ، به گمانه زنی ها پاسخ دهد. در درخواست آنها آمده است: در حالی که از جناب عالی برای ملاقات با جمعی از معلمان و روشن کردن رتبه بندی و وظیفه ویژه تشکر می کنید ، همانطور که می دانید ، میزان بودجه مورد نیاز در لایحه رتبه بندی ارسال شده به مجلس و لایحه بودجه امسال مشخص نشده است. این موضوع گمانه زنی های مختلفی را از سوی نمایندگان مجلس و شخص وزیر برانگیخته است که باعث ناراحتی همه فرهنگیان شده است.

اکنون با توجه به اینکه در جلسه ای با تشکل های فرهنگی اعلام کردید که این گمانه زنی ها فاقد اعتبار است و آنها را قاطعانه رد کردید و صریحاً به نمایندگان معلمان گفتید که بودجه رتبه بندی محدود نیست ، اما شما به مجلس اعلام کردید که 21 هزار میلیارد تومان است دیگر امکان پذیر نیست برای شفافیت بیشتر کارکنان دیگر و اطمینان همه معلمان در این زمینه ، لطفاً بار دیگر نظر “رسمی” خود را ، این بار در جلسه 25 آگوست ، با بیان حمایت قاطع آنها و تخصیص اعتبار کامل ، با نمایندگان معلمان در میان بگذارید. حساب.

نحوه محاسبه ویژه اضافی برای معلمان
هفته گذشته ، ضرایب فوق العاده جدید معلمان توسط محسن حاجی میرزای وزیر آموزش و پرورش و محمد بیکر نوباخت ، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام شد. این درصد حداقل 21٪ و حداکثر 27٪ است. ویژه ویژه شامل حق کار + حق کار + حق حاکمیت + ایثارگری انحصاری ماده 68 + اضافه کار + کار سخت + بند + بند الف است. بدنسازان باید این بند از حکم قانونی خود را تنظیم کنند. سپس مقدار را در ضریب اعلام شده زیر ضرب کنید. البته لازم به ذکر است که این مبالغ میزان افزایش ویژه ویژه را نشان می دهد و برای دریافت مبلغ ویژه ویژه جدید باید مبلغ ویژه ویژه فعلی به این مبلغ اضافه شود.

بیشتر بخوانید  هنگامی که قطار باری در نزدیکی گرمسار از ریل خارج شد ، تلفاتی نداشته است

رتبه 1:

مدرسه ابتدایی ضربدر 11٪

دبیرستان ضربدر 12٪

رتبه 2:

مدرسه ابتدایی ضرب در 9

دبیرستان ضربدر 10٪

رتبه 3:

مدرسه ابتدایی ضربدر 6٪

دبیرستان ضربدر 7٪

رتبه 4:

مدرسه ابتدایی ضربدر 6٪

دبیرستان ضربدر 7٪

رتبه 5:

مدرسه ابتدایی ضربدر 6٪

دبیرستان ضربدر 7٪

از آنجا که درصدهای اعلام شده برای رتبه 1 تا 3 همه 21٪ و برای رتبه 4 ، 24٪ و رتبه 5 ، 27٪ است و از آنجایی که در رتبه بندی ناقص قبلی برای هر رتبه افزایش جزئی داشتیم ، در این مرحله باید کسر کنیم سرعت افزایش نسبت به رتبه قبلی. به عنوان مثال ، ما قبلاً 9 درصد برای رتبه دبیرستان افزایش می دادیم و اکنون این میزان 21 درصد است ، بنابراین تفاوت این دو افزایش 12 درصدی برای رتبه یک است. همچنین ، برای رتبه پنجم دبیرستان ، آن را 20 درصد افزایش دادیم که اکنون به 27 درصد رسیده است.

نامه جدید برای ضریب ویژه معلمان
در نامه نوبخت به حاجی میرزایی آمده است: وی در پاسخ به نامه 6 29622 مورخ 9/3/1400 ، وی اطلاع داد كه درخواست دستگاههای اجرایی و این وزارت محترم برای داشتن حداكثر پنجاه درصد سقف در امتیازات مزد ثابت و فوق العاده در حال انجام موضوع به بند 10 ماده 48 قانون مدیریت خدمات کشوری طبق قطعنامه C 138091 / T50000 هیئت وزیران از تاریخ 15.11.93 ، که این سقف را حداکثر سی و پنج درصد تعیین می کند ، قانونی و قابل اجرا نیستند. بنابراین ، در این راستا ، اقدامات ویژه ویژه با موضوع مصوبه مذکور برای موضوعات طرح طبقه بندی مشاغل معلمی در کشور به میزان حداقل 21٪ و حداکثر 27٪ با رعایت مفاد این مصوبه و توافق نامه های ذکر شده در بند (5) ، بند الف ، یادداشت 12 کل کشور و سایر قوانین و مقررات مربوطه از ابتدای سال جاری در سقف اعتبار مصوب بلامانع است.

بیشتر بخوانید  سرقت سریع و برق آسا ماشین لوکس در پمپ بنزین! / فیلم سینما

جزئیات دیدار نوبخت با نمایندگان معلمان در مورد رویداد ویژه فرهنگی
چند روز پیش ، نمایندگان معلمان با محمد بیکر نوباخت ، رئیس سازمان برنامه بودجه ، در مورد افزایش فوق العاده معلمان دیدار کردند. به گفته کمیجانی ، دبیرکل انجمن فرهنگی در جلسه روز گذشته ، پاداشهای ویژه معلمان ، مانند سایر آژانس ها و سازمان ها ، تا 35 درصد حقوق و پاداش های مستمر ، بنابراین متوسط ​​حقوق بیش از 60 درصد نیست. این جایزه ویژه به کلیه کارمندان اداری و آموزشی وزارت آموزش و پرورش بین 21 تا 27 درصد از اول فروردین 1400 تعلق می گیرد. علاوه بر این ، طبق گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه ، به نقل از کمیجانی ، تصمیماتی در مورد حقوق کارمندان مدرسه و تماشاچیانی که اندازه آنها از معلمان ویژه بزرگتر خواهد بود را افزایش دهید.

در همین حال ، امروز سلیمان زاده ، رئیس مرکز برنامه ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش ، 6 گروه از معلمان ویژه اضافی را با میانگین 21٪ می پذیرد. این پرداخت شامل کلیه معلمان با سابقه صفر و معلمانی که در آستانه بازنشستگی هستند. چهار گروه از معلمان 20٪ ویژه معلمان دریافت می کنند و به دو گروه با طول خدمت بیشتر 22 و 24٪ پرداخت می شود. به ترتیب ، حقوق معلمان به طور متوسط ​​300 تا 700 هزار تن افزایش می یابد.

نحوه محاسبه ویژه اضافی معلمان تا به امروز
ویژه ای از تاریخ 1/1/99 برای معلمان و معاونین مدارس ایجاد می شود که طبق جدول زیر با توجه به سطح فعلی استخدام کارکنان و تعداد رتبه مشخص شده در دستورالعمل ، درصد متفاوتی دارد.

درصد بسیار ویژه معلمان بر اساس ارزیابی:

رتبه (1): ابتدایی = 10٪ ، ثانویه = 9٪

رتبه (2): ابتدایی = 12٪ ، ثانویه = 11٪

رتبه (3): ابتدایی = 15٪ ، ثانویه = 14٪

بیشتر بخوانید  صفحه درخواستی شما پیدا نشد.

رتبه (4): ابتدایی = 18٪ ، ثانویه = 17٪

رتبه (5): ابتدایی = 21٪ ، ثانویه = 20٪

ابعاد بندهای قانونی موثر:

درست کار کن

مدیریت فوق العاده

ساکن درست

ایثار شدید

کار بسیار سخت

کار خارق العاده

پاراگراف تفاوت (i)

تفاوت اجزا (1)

با توجه به جمله

تغییر ضریب قانونی سال 99 (1/1/99) را اضافه کنید و نتیجه را در یک درصد خاص ضرب کنید. مبلغ دریافتی مبلغ ویژه ای برای این پرسنل در سال 99 خواهد بود.

شانس حقوقی 99: 2438 ریال

50٪ جایزه ویژه چیست؟
50٪ فوق العاده ویژه به معنی مجموع حقوق کار ، حقوق کار ، مشاغل اضافی ، کار سخت ، بند الف ، بند و هزینه مدیریت در 50٪ یا نصف ضرب می شود که مقدار قابل توجهی است. در تصمیمات جدید ، نهاد ویژه 50٪ معلمان در آموزش و پرورش بین صفر تا 20٪ ناقص اجرا شده و دادگاه اداری این موضوع را تأیید کرده است. این مشکل معلمان را به تلاش برای اجرای كامل كار فوق العاده سوق داده است و آنها از دولت خواسته اند كه با پیگیری این مسئله و گنجاندن همه معلمان در ویژه ویژه پنجاه درصد ، خاطره خوبی از دولت دوازدهم برای معلمان باقی بگذارد. حق الزحمه اضافه کاری ، در حالی که محمد بیکر نوبخت اخیراً در اینستاگرام خود به صورت زنده اعلام کرد که منابع لازم را برای پرداخت بیش از حد 50٪ معلمان اختصاص داده است ، اما نمی داند چرا آن را در آموزش و پرورش اعمال نکرد. معلمان می گویند که تاکنون تصور می شد که منابع مالی کافی وجود ندارد ، اما با این سخنرانی معلمان به دنبال پاسخی برای این سال هستند که چرا ، علی رغم در دسترس بودن منابع مالی ، وزارتخانه آن را در تصمیم گیری ها لحاظ نمی کند. معلمان بر این باورند که وزارت معارف آموزش ویژه را با شرایط عجیب از 9٪ به 21٪ رتبه بندی کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید