دکتر علی انصاریان شوکه و ناراحت شد


شکایت خانواده انصاریان از پزشک و بیمارستانی که وی تحت معالجه قرار گرفت در دادسرا ثبت شده و موضوع باید به صورت تخصصی بررسی شود و پرونده پزشکی متوفی از زمان بستری شدن در بیمارستان تا روز فوت با دقت بررسی می شود.

در ماه های اخیر با درگذشت شخصیتی فراموش نشدنی در ورزش و سینما ، شایعاتی مبنی بر قصور پزشکی در پرونده پزشکی وی منتشر شده است ، اما این موضوع نادیده گرفته شده و به نظر نمی رسد خانواده انصاریان شکایتی در این زمینه داشته باشند. روحیه فوتبال ایران به اولین موضوع رسانه ها و فضای مجازی تبدیل شده است.

شکایت از پزشک معالج مرحوم انصاریان با واکنش آن پزشک و کارکنان بیمارستان فرهیختگان روبرو شد. مسئولان بیمارستان می گویند خانواده انصاریان بیمارستان را به دلیل عدم پرداخت هزینه های پزشکی مدیون هستند. این رقم نزدیک به 80 میلیون تومان است که پس از چند ماه هنوز خانواده آن مرحوم تسویه حساب نکرده و بیمارستان این مبلغ را پرداخت نکرده است.

از طرف پزشکی که در پرونده شکایت از وی به عنوان علت مرگ مرحوم انصاریان ذکر شده بود ، وی ابتدا از این اقدام شوکه و ناراحت شد و ثانیاً وی همچنین ادعا کرد که اسناد معتبری وجود دارد که در طول درمان هیچ گونه انصاریان متوفی توسط وی و همکارانش ساخته نشده است و در صورت لزوم مدارکی در رابطه با تأخیر خانواده انصاریان در روند درمان متوفی ارائه می کند.

بیشتر بخوانید  بررسی افزایش فروش اقساطی کوییک، کوییک آر و ساینا با خودرو های بین المللی !

دیدگاهتان را بنویسید