برخی از تاجگذاری های دماوند مجبور به بستری شدن در راهروی بیمارستان شدند – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، مسعود مسلمی فرد گفت: در بیماران مبتلا به ویروس دلتا ویروس کرونا مصرف اکسیژن بسیار زیاد است و ما روزانه حدود 100 تا 110 کپسول اکسیژن خریداری می کنیم تا به اکسیژن ساز کمک کنیم.

وی گفت: نمازخانه چند منظوره بیمارستان سوم شعبان دماوند مجهز به دستگاه اکسیژن ساز و تخت بیمارستان برای پیش بینی شرایط بحرانی است. ویروس کرونا این اتصال به نیروهای جهادی احتیاج دارد و هر مولد اکسیژن حدود دو میلیارد تن است.

رئیس بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: ما از اصناف دماوند به دلیل توجه و رعایت محدودیت های کرونر بسیار سپاسگزاریم و از شهروندان می خواهیم پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند امیدوارم با کمک همه کسانی که می توانند پیک پنجم را بردارید – مرگ اندک و صلح بیایید جلو برویم

وی گفت که حدود 35٪ از مرگ و میرها و صلح نشات گرفته از ویروس کرونا وی گفت: در دماوند نسبت به موج چهارم کاهش یافته است.

مسلمی فرد افزود: در حال حاضر تعداد بیماران کرونر پذیرفته شده را از 57 به 50 نفر افزایش داده ایم. برخی از آنها امروز ترخیص شدند. وضعیت فعلی با توجه به توزیع ویروس کرونا به هیچ وجه خوب نیست و مجبور شدیم تعدادی از بیماران را در راهرو بیمارستان بستری کنیم.

وی گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ گونه عارضه ای نداشته ایم و وضعیت فعلی با افزایش بستری در بیمارستان سوم شعبان دماوند تحت کنترل است و با توجه به اینکه تعدادی از افراد واکسینه شده اند ، مصونیت بیشتری دارند و درصدی که مبتلا به این بیماری می شوند افرادی که شدید هستند. ” بیماری آنها بالا نیست

بیشتر بخوانید  فیلم / پرستو صالحی زیباترین بازیگران مرد سینمای ایران را ارائه کرد

مسلمی فرد افزود: افرادی که واکسینه نشده اند دلتا آنها به دلیل شیوع ویروس دلتا آلوده شده اند ویروس کرونا هم شدت بیماری و هم مدت درمان زیاد است که خوشبختانه حدود 35٪ از مرگ و میرها را تشکیل می دهد صلح نشات گرفته از ویروس کرونا از طریق قله پنجم در مقایسه با موج چهارم کاهش یافته است.

دیدگاهتان را بنویسید