کولاکووی :: ایران تیمی است که می تواند همه تیم ها را شکست دهد ، اما به همه تیم ها هم می بازد – اخبار والیبال | بسکتبال | هندبال – اخبار ورزشی تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیمتیم ملی والیبال ایران در المپیک توکیو با هدایت ولادیمیر آلکنو مربی مشهور روسی با لهستان ، ایتالیا ، کانادا ، ژاپن و ونزوئلا در یک گروه قرار دارد.

تیم ایران بازی های المپیک خود را مقابل تیم ملی لهستان آغاز می کند و یک هدف بسیار بلند پروازانه از سوی فدراسیون دارد: کسب مدال.

ایگور کولاکووی چ ، سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران درباره تیم سابق خود گفت: “وقتی آنها را هدایت کردم ، توانستیم تیم ملی لهستان را شکست دهیم ، اگرچه در مسابقات بیشتری شکست خوردیم. لهستان اولین شانس پیروزی در مسابقه روز شنبه است اما ایرانی ها تسلیم نمی شوند.

سرمربی سابق تیم ملی والیبال ادامه داد: زمانی که هدایت ایران را بر عهده گرفتم فکر نمی کردم آنها چنین مبارزانی باشند. مدال المپیک برای آنها یک موفقیت بزرگ است. شاید دست نیافتنی باشد ، اما قلب من با ایرانی ها در زمین بازی خواهد کرد.

کولاکووی گفت: “ایران تیمی است که می تواند همه تیم ها را شکست دهد ، اما به همه تیم ها هم می بازد.” موقعیت آنها در مرحله یک چهارم نهایی بسیار مهم است. شاید سعید معروف بتواند مسیر یک مسابقه مهم را دوباره تغییر دهد.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  جزییات افزایش حقوق کارمندان و بازنشستگان +جدول

دیدگاهتان را بنویسید