سالگرد درگذشت دو فرمانده دوران دفاع مقدس در لامرد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها گزارشگر بیشتر، اولین سالگرد درگذشت مرتضی جهانبانی و غلامرضا صفری ، فرماندهان باسابقه دوران دفاع مقدس در گلزار مرکزی شهدای لامرد و در جوار شهدای تربت پاک دوران دفاع مقدس.

حجت الاسلام سید جواد موسوی ، امام جمعه لامرد ، هنگام تبریک عید سعید قربان گفت: “همه ما سفری در پیش داریم و همه والدین ما را در این سفر راهنمایی کرده اند که باید با چمدان از این گردن های پیچ در پیچ عبور کنیم. . “

وی با توجه به فرمایشات حضرت علی (ع) افزود: باید مسیر تولید مثل آماده شود. امام موقت لامرد روز جمعه گفت: روزی که دشمن با تمام وحشیگری خود به این سرزمین حمله کرد ، این دو عزیز در حال مسافرت و مرگ بودند.

وی گفت: حاج مرتضی جهانبانی از اعضای سبزپوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیش از 20 پروژه مستقیم را برای کمک به مردم دنبال می کند. پروژه های به پایان رسیده که راکد و ورشکسته بودند.

وی به تقوا ، اخلاص ، مردم سالاری ، جنگ و شهادت و ورود پر برکت و ظاهر خاموش اما با نشاط این دو فرمانده اشاره کرد و گفت: این دو عزیز مظلومانه در میان ما جان باختند.

وی اظهار داشت: غلامرضا صفری از رزمندگان و سازندگان حفاری ، بدون قلعه در دوران دفاع مقدس بود و با اخلاص در برنامه های فرهنگی و یادمان های شهدا فعالیت می کرد. وی یکی از فرماندهان بزرگ مهندسی نظامی بود که گمنام بود و حضورش برای منطقه نعمت بود.

وی در پایان این مراسم گفت: همه ما وظیفه داریم یادآوری زحمات این دو عزیز سفر کرده ، عزیزانی که ویروس شیطانی دارند. ویروس کرونا جان آنها را گرفت.

بیشتر بخوانید  اخبار جدید از افزایش حقوق بازنشستگان

در پایان این مراسم ، حاج عباس خسروی ، مداح اهل بیت (ع) از نورآباد ممسنی ، شکایاتی را به نشانه رنج اهل بیت (ع) مطرح کرد.

دیدگاهتان را بنویسید