ایراندوست: تمرکز ما در اردوگاه اصفهان تربیت بدنی است / نشست تدارکاتی با آذربایجان و ترکیه – اخبار اصفهان – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اصفهان اردوی تیم ملی فوتبال بزرگسالان ویژه بانوان کشورمان از 19 ژوئیه در صفای اصفهان آغاز شد و تا 27 اوت ادامه دارد.

تیم ملی کشورمان خود را برای مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی زنان آسیا آماده می کند. این تیم امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم منتخب اصفهان می رود.

مریم ایراندوست ، سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در حاشیه تمرینات تیمش در جمع خبرنگاران گفت: اردوی فعلی تیم ملی با کمک شورای فوتبال اصفهان و باشگاه سپاهان در حال انجام است و باید از آنها تشکر کنم “.

وی افزود: بازیکنان از نظر بدنی وضعیت خوبی نداشتند و سعی کردیم در این اردو و اردوی قبلی بدن سازی و تمرینات بدنی را برای آمادگی بازیکنان متمرکز کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با بیان اینکه هدف ما حضور موفقیت آمیز در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا در بنگلادش است ، افزود: یک بازی تدارکاتی با تیم های ملی آذربایجان و ترکیه انجام خواهیم داد. میزبان مسابقات قهرمانی آسیا احتمالاً تغییر خواهد کرد. در این مسابقات با تیم های بنگلادش و اردن هم گروه هستیم و از هر گروه یک تیم به مرحله بعد صعود می کند.

ایراندوست گفت: در صورت صعود تیم ملی ایران به دور بعد ، این اولین باری است که تیم ملی بانوان کشورمان به مرحله نهایی رقابت های بزرگسالان آسیا می رود و تمام تلاش ما با هدف صعود به آنها. “

در مورد اصفهان که میزبان اردوی تیم ملی فوتبال بانوان است ، گفت: همه در اصفهان دور هم جمع شده اند تا بهترین امکانات را برای تیم ملی فراهم کنند. مشکلات کوچکی وجود داشت ، اما اطرافیان ما واقعاً به تیم کمک کردند.

بیشتر بخوانید  مبالغ بلوکه شده متقاضیان خودرو به دلیل عدم انجام معاملات، همان زمان آزاد شد

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان افزود: از ابتدای اردوهای تیم ملی سعی کرده ایم فضایی را برای همه بازیکنان با استعدادی که باشگاه ها و استان ها به ما ارائه می دهند فراهم کنیم تا بازیکنان در اردوگاه ها “2 بازیکن جدید به این اردو اضافه شده اند که از نظر فنی مورد ارزیابی قرار می گیرند و اگر شرایط آنها خوب باشد ، آنها همچنان در کنار ما خواهند بود.

ایراندوست گفت: ما هنوز یک ماه و نیم فرصت داریم و فکر می کنم اعضای نهایی به نزدیکترین ارتش اعزام شوند. با توجه به دو بازی مقدماتی پیش رو ، این بازیکنان تا پایان اردوها در کنار ما خواهند بود و از آنجا که لیگ برتر در حال حاضر تعطیل است ، فکر نمی کنم بازیکن دیگری به گروه ما اضافه شود ، اما اگر پیشرفت ملی تیم به دور بعدی و لیگ برتر طبق سازمان لیگ ، زنان از ماه اکتبر آغاز می شوند. من قطعاً در مسابقات مهم بازی می کنم و بازیکنان را از نزدیک تماشا می کنم تا در آینده بازیکنان تیم ملی بهترین بازیکنان لیگ باشند.

وی در مورد آینده تیم ملی فوتبال بانوان با توجه به تغییراتی که در هدایت فدراسیون وجود دارد ، گفت: پس از این تغییرات و تحولات ، شاهد تسریع در شکل گیری تیم ملی بانوان هستیم. اهداف فدراسیون مشخص است و اکنون که در اردوی هفتم هستیم ، فدراسیون تمام امکانات را برای تیم ملی بانوان فراهم کرده و در مورد تیم ملی مردان و حتی فراتر از تیم ملی بانوان نیز همین دیدگاه را دارد. ما شاهد تلاش فدراسیون برای برگزاری اردوها و بازی های تمرینی هستیم. این بازی در ورزشگاه آزادی یکی از دغدغه های بانوان فوتبالیست و هواداران فوتبال است که توسط رئیس و نایب رئیس فدراسیون زنان نیز دنبال می شود. همه این اتفاقات نوید روزهای خوبی را برای فوتبال بانوان ایران می دهد.

بیشتر بخوانید  سن بازیکن آکادمی کیا تأیید شده است. شاکیان درخواست آزمایش DNA + نامه کردند - اخبار فوتبال ایران - اخبار ورزشی تسنیم

به گفته تسنیم سمانه چهندی (خراسان رضوی) ، افسانه چترنور ، شبنم بهشت ​​، سارا زهرابی نیا (کرمان) ، کوثر انباری ، حدیث بساط شیر (ایلام) ، زوره کودایی (خوزستان) ، نرگس ثابتکین ، هاجر دباربهام داباباباوباس ، دابابابابواس ، حاج داباباباس داباباگاباس ، حاج داباباباس داباباگوباس ، حاج داباباباس ، داباباباگو ، حاج دابرباس ، هاجر دباگاگاس ، هاجر دبائوگاس ، مارگاریس ، ماریان زهرا سربالی ، فاطمه عادلی ، مینا نافعی ، آنیس دشتیان (اصفهان) ، غزاله باریحادستان طالبی سانا صادقی (کرمانشاه) ، ملیکا محمدی (فارس) ، زوهرادار ، زوهر (الهام عبدالرحمن) ، فاطمه امینه برازجانی ، کوثر ایزدپناه (بوشهر) ، ملیکا مطوی ، رها یزدانی (مازندران) ، زهرا نیهاوی و بهناز طاهرهانی (قزوین) بازیکنانی که در این مرحله از سوی اردوی ملی فوتبال زنان دعوت شده اند.

انتهای پیام / 165 / f

دیدگاهتان را بنویسید