203 کیلوگرم تریاک در یزد کشف شد



به گزارش روز جمعه پایگاه خبری پلیس ، سرتیپ عباسعلی بهدانی فرد افزود هفت متهم دستگیر و پس از طرح یک دادخواست تحویل مقام قضایی شدند.

وی ادامه داد: متهمان قصد داشتند مواد مذکور را از استان های شرقی و جنوبی کشور و از استان یزد به تهران منتقل کنند که شناسایی و دستگیر شدند.

پیش از این ، وی در جریان بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) ، مرکز استان ، اعلام کرده بود که یزد در سال گذشته با کشف 51 تن مواد مخدر در بین 31 استان ایران در رتبه هفتم قرار گرفته است.

بهدنی فرد یادآور شد: در سه ماهه نخست سال جاری 1400 فروشنده مواد مخدر دستگیر و 17 باند توزیع تریاک متلاشی شده و 6 اسلحه کشف و 303 دستگاه خودرو توقیف و 19 تن مواد مخدر توقیف شد. که نسبت به سال 1999 با 47٪ افزایش و رتبه پنجم کشور را در این زمینه کسب کرد.

وی اظهار داشت: همچنین در سال 1999 حدود 140 میلیارد تن کالای قاچاق در استان کشف شد و در سه ماه نخست امسال با 40 درصد افزایش کشفیات ، 5 میلیارد و 400 میلیون تن کالای قاچاق توقیف شد.

راههای دسترسی نقش موثری در اتصال استانهای جنوبی و شرقی ایران با مرکز کشور دارد و به دلیل قرار گرفتن در راهروهای شمال جنوب و شرق و غرب و بالعکس ، در بعضی موارد جاده های این استان برای قاچاق کالا و مواد مخدر و قاچاق مردم مورد سو استفاده قرار می گیرد.

روزانه حدود 400000 دستگاه خودروی سبک و سنگین از راهروهای مذکور در جاده های استان یزد تردد می کنند.

بیشتر بخوانید  کادوی ولنتاین محمدرضا گلزار برای آیسان | گلزار بالاخره آیسان را تحویل گرفت

دیدگاهتان را بنویسید