اتومبیل حامل مرغ قاچاق در صومعه متوقف شد


محمد نیک صفت امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در صومعه سرا با بیان اینکه پیرو دستور دادستان شهرستان مبنی بر کنترل اتحادیه ها گفت: با ارسال گشت مشترک بازرسی به دفتر سامات ، یک خودروی نیسان که مرغ را به خارج از شهر منتقل کرد ، اظهار داشت: در قالب این ماشین خریداری شده و سعی شده است که از صومعه با اتومبیل نیسان که ماهی حمل می کند ، منتقل شود ، شناسایی ، دستگیر و به پارکینگ منتقل شود و دو اتحادیه متخلف پلمپ شدند.

وی با بیان اینکه مرغ های توقیف شده به مرغ فروشی شهرستان تحویل داده شد ، گفت: با نظارت بازرسی سمات با قیمت مصوب توزیع و متخلفان از طریق دادخواست قضایی به خدمات کیفری معرفی شدند.

رئیس اداره سکوت صومعه سرا با بیان اینکه روزانه 12 تا 17 تن گوشت مرغ با قیمت مصوب در صومعه توزیع می شود ، افزود: مرغ به اندازه کافی وجود دارد و با توجه به نیاز شهرستان و مردم نگران تهیه مرغ نباشند آنها می خورند ”

نیک صفت گفت حدود 14 تن مرغ گرم امروز در شهر صومعه سرا توزیع شد. تجارت ثبت شده و فاکتور رسمی صادر می شود ، در غیر این صورت تخلف در تحویل خارج از شبکه پیش بینی می شود. مجازات های دولت هدف قرار خواهند گرفت.

وی کنترل ورود و خروج تولید طیور در شهرستان و حذف واسطه ها را از اهداف طرح بازرسی و کنترل توزیع پرندگان در این شهرستان عنوان کرد و گفت:

انتهای پیام / 84008

بیشتر بخوانید  آغاز پرداخت خسارات بیمه تکمیلی درمان بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری


دیدگاهتان را بنویسید