هفت نفر در دو دفتر در جنوب کرمان تعقیب شدند


ایسنا / کرمان دادستان جیرفت از کشف بی نظمی های مالی در دو اداره در جنوب استان کرمان خبر داد و گفت: متأسفانه در دو مورد جداگانه در ادارات سکوت و جاده های جنوب استان سو abاستفاده مالی صورت گرفته است.

حسین سلامی امروز یکشنبه 22 تیر در توضیح اخبار افزود: “پس از دریافت گزارشات مربوط به بی نظمی مالی از اداره کل صمت و اداره کل راهداری در جنوب استان ، دستور تحقیقات مقدماتی صادر شده است. . “

وی گفت: در پرونده اداره کل صمت در جنوب استان ، چهار نفر به اتهام اختلاس ، تصرف در اموال غیرقانونی ، دستور گرفتن پول اضافی به آنها بر خلاف ماده 600 قانون مجازات اسلامی احضار شدند. . با حضور دادگاه و گرفتن شهادت آن و اطلاع دادستانی ، دستور امنیتی مقتضی صادر شد.

سلامی گفت: در پرونده دیگری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان ، سه نفر متهم به پولشویی با انتقال اصل عواید جرم برای پنهان کردن اصل آن ، کلاهبرداری با توسل به رشوه کلاهبرداری شده اند. ، کمک به کلاهبرداری با تأیید تشریفات ارائه شده توسط پیمانکار پروژه قبل از اتمام پروژه ها و مشارکت در پولشویی با انتقال عواید جرم برای سرپوش گذاشتن بر منبع جرم و حضور در دادگاه و گرفتن اظهارات وی و اطلاع از توافق نامه امنیتی مناسب توسط دادسرا صادر شده است.

وی تأکید کرد: موارد یاد شده در شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب جیرفت در دست بررسی است.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  "آسیب" از سر گرفته شد + عکس - اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

دیدگاهتان را بنویسید