همدردی نوازندگان با مردم خوزستان



هنرمندان موسیقی در بحران آب با مردم خوزستان همدردی کردند.

به گزارش ایسنا ، خانه موسیقی حمایت خود را از مردم خوزستان به شرح زیر اعلام کرده است:

“اگر ایران نبود ، بدن من نبود

خوزستان بخشی از ایران و ایران است ، تشنه و خسته از ظلم و بی عدالتی امروز جهان ، بیش از هر چیز به اتحاد و همدلی نیاز دارد.

تشنه خوزستان که نفت و گاز خود را در ایران صرف کرده است ، شایسته این سمت نیست.

پاسخ به خواسته های مشروع مردم صادق و مظلوم این منطقه اقدامات اقناعی است و قطعاً هرگونه برخورد خشن با خواسته های قانونی و قانونی مردم محکوم است.

خانه موسیقی به نمایندگی از این صنف مثل همیشه در کنار بزرگان ایران خواهد ایستاد و در این شرایط بحرانی در کنار مردم صمیمی و نجیب خوزستان قرار خواهد گرفت.

همان افرادی که در این چهل سال با سختی ها و آشفتگی های جنگ ، کمبود آب و خشکسالی روبرو شده اند و اکنون که زندگی آنها به پایان رسیده است ، به خرد و کمک مسئولان و همه ما هموطنان نیاز دارند.

“نه از روی ناامیدی و خیرخواهی ، بلکه به دلیل وظیفه و پاسخ صحیح مردم روستاهای روستا ، که حقوق بی شماری بر این ملت دارند ، کمک کنید.”

همدردی لوریس چکناواریان با خوزستان

لوریس چکناواریان ، آهنگساز و رهبر ارکستر نیز با انتشار پستی در حساب رسمی اینستاگرام خود و نوشت: نجات یک زندگی ، همدردی خود را با مردم خوزستان نشان داد. همه ما در یک قایق هستیم و باید با عشق و علاقه به ساحل برسیم. ما یک بدن هستیم و اگر یکی از اعضای بدن ما ضعیف و بیمار شود و از کار بیفتد ، کل بدن از کار می افتد. “عشق باید به امید خدا غلبه کند.”

بیشتر بخوانید  مبارزان ووشو به مرحله نهایی رسیده اند

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید