36 سرویس به صورت الکترونیکی به مشتریان کهگیلویه و بویراحمد ارائه می شود



قباد مبشری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: بسترهای لازم برای دریافت ، بررسی ، پردازش و پاسخگویی الکترونیکی به درخواست های مشتریان درگیر و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است.

وی افزود: به همین منظور سیستمی برای پذیرش كهگیلو و بویراحمد كه در تقاضای مشتریان تحت پوشش و نیازمندان غایب هستند ، راه اندازی شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف از این اقدام مهم کاهش تعداد مراجعه کنندگان و افراد نیازمند استان برای مراجعه به کمیته امداد امام خمینی (ره) است. شرایط

مبشری گفت: وب سایت ملی به آدرس www.e.emdad.ir جهت ثبت درخواست الکترونیکی مشتریان و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد و دریافت خدمات لازم در دسترس است.

وی گفت: مشتریان تحت پوشش و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد لازم است با مراجعه به این سایت ملی درخواست های خود را به صورت الکترونیکی ثبت کنند.

مبشری گفت: در سه ماهه نخست سال جاری 964 مورد تقاضای مددجویان تحت پوشش و افراد نیازمند کهگیلویه و بویراحمد در زمینه های مسکن ، معالجه ، جهیزیه ، تحصیلات و امکانات لازم به صورت الکترونیکی در این سایت ملی ثبت شده است پاسخ های لازم داده شد

وی اظهار داشت: بررسی ، رسیدگی و پاسخگویی به درخواست های الکترونیکی ثبت شده مراجعه کنندگان تحت پوشش و افراد نیازمند از کهگیلو و بویراحمد در اسرع وقت انجام شده و به آنها اطلاع داده می شود.

بیش از 45000 خانواده با 114000 نفر جمعیت تحت پوشش كمیته همیاری امام خمینی (ره) كهگیلویه و بویراحمد قرار دارند.

بیشتر بخوانید  بازنشستگان وام می گیرند | مبلغ قابل توجه وام بازنشستگان

دیدگاهتان را بنویسید