رئیس جهاد دانشگاهی اعلام کرد: انجام آزمایشی برای نهضت سوادآموزی در لرستان



ایسنا / لرستان رئیس دانشگاه جهاد لرستان از آزمون سوادآموزی در استان خبر داد.

دکتر امین صلاح ورزیان در گفت وگو با ایسنا ، به عملکرد خوب جهاد دانشگاهی در انجام آزمون های استخدامی اشاره کرد و گفت: بر این اساس و در توافق با وزارت آموزش و پرورش ، آزمون استخدام نهضت سواد آموزی معلمان آمین و قرآن معلمان به طور همزمان در سراسر کشور ، صبح روز جمعه اول ماه اوت جهاد دانشگاهی برگزار می شود.

وی با اشاره به انجام همزمان این آزمایش در لرستان ، اظهار داشت: این آزمون در سه شهر هورام آباد ، بروجرد و کوهدات انجام می شود و کلیه اقدامات بهداشتی از جمله ضد عفونی مناطق آزمایش ، تهیه مواد بهداشتی و … انجام شده است. آماده است و جای نگرانی نیست وجود ندارد

دکتر صلاح ورسیان از شرکت 1262 داوطلب لرستانی در آزمون سوادآموزی خبر داد و افزود: در این راستا 989 داوطلب زن و 273 داوطلب مرد با رعایت کامل شرایط و پروتکل های بهداشتی به رقابت می پردازند.

طبق گفته رئیس دانشگاه ، جهاد لرستان ، مجوز برگزاری آزمون توسط کمیته های تخصصی ستاد ملی تاج و تعهد اخذ و هماهنگی های لازم در استان اطمینان حاصل شد.

وی با یادآوری اینکه نتایج اولیه آزمون اواسط مرداد ماه امسال اعلام می شود ، گفت: س questionsالات در قالب دو بروشور تخصصی و عمومی ارائه می شود و داوطلبان با دریافت سنجش آزمون پذیرفته می شوند.

انتهای پیام

بیشتر بخوانید  شناسایی واحد های صنفی فقط با شناسه یکتا

دیدگاهتان را بنویسید