افتخارات شهدا باید جمع آوری و به مردم ارائه شود



ایسنا / خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: شهدا دارای فضایل بسیاری هستند که باید به صورت جامع تدوین و به مردم عرضه شود.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی ، امروز پنجشنبه 22 ژوئیه ، در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین شکری ؛ نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تبریک عید سعید گوربان ، دهه امامت و ولایت و پیش از تبریک عید سعید غدیر خم ، گفت: خدمت به شهدا و خدمت به خانواده شهدا بسیار است ارزشمند “

وی افزود: ما از نماینده برجسته مقام معظم رهبری در بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور تقاضای اقدامات گسترده برای جمع آوری افتخارات شهدا را داریم.

به گزارش ایسنا ، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: ما از عناصر یهودی و آل سعودی در این دوره بدنام دولت فعلی عربستان در مکانی امن الهی که این مکان امن را خطرناک می کند ، از شهدای مکه به شهدای مین. “و سقوط جرثقیل ، تا به امروز ، که درب این هدیه الهی به بی صبرانه بسته است.

عبادی گفت: هنگامی که افراد نااهل به کار می آیند و کارهای خود را انجام می دهند مانند مسجد القصا که امروزه مستقیماً در دست یهودیان است و مسلمانان از دور نظاره گر آن هستند ، بایتولا نیز از دست مسلمانان خارج شده و به طور غیر مستقیم توسط یهودیان کنترل می شود و امروز به دلیل بی تفاوتی ما درب خانه خدا بسته شده است. .

وی گفت: “بسیاری از داستان ها اهمیت مسئله حج را ذکر می کنند. برخی از داستان ها می گویند که مدت زمان طولانی است که حج تعطیل شده است. امروز این حج که برخی از مسلمانان به عنوان حج انجام می دهند ، لبخند است ، بنابراین یک داستان در داستان. توسط امام صادق (علیه السلام) ، كه می فرماید: قدر حج را قبل از این منع البرجانی بدانید.

بیشتر بخوانید  اولین محموله خودرو تا ۲ هفته آینده به کشور وارد می شود + مدل خودرو و قیمت

وی ادامه داد: پیش از این از مرحوم حج ، آقای شهیدی (نماینده ولی فقیه فقید در بنیاد شهید و امور ایثارگران) و همچنین آقای اوحدی ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خواستم که شهدا را جمع کنند. یک تمایز ، اما علی رغم تلاشهای زیادی که من از آنها آگاه هستم و این قابل تحسین است ، اما هیچ چیز روشن نشده است و ما همچنان همان درخواست را دنبال می کنیم.

امام جمعه بیرجند افزود: ما از شهدای گرانقدر بسیاری از فضیلت های غیر قابل انکار داریم که در متن و خاطره ای که نقل کرده اند پراکنده است ، این فضایل باید به طور جامع در متن ها جمع آوری شود تا همه مردم بتوانند از آنها استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: پیامبران و اولیای خدا با آیات بینات مبعوث شده اند و نزول آنها خلاف عقل و دلایل فلسفی ، علمی و طبیعی است اما در عین حال می بینیم که خداوند به اینها راضی نیست دلایل و پیامبران راجع به معجزه است ، زیرا بحثهای علمی و فکری برای طبقه خاصی است ، می تواند برای همه افراد مفید باشد ، اما پذیرش آن توسط طبقه خاصی تأیید می شود ، اما معجزات برای همه اثبات است.

عبادی یادآوری کرد: “اکنون ، در انقلاب ما ، که اسلام ماست ، نه یک کلمه کمتر ، نه یک کلمه بیشتر ، تا آن درجه از دانش که در علم و حکمت افرادی وجود دارد که به طور مستقیم یا غیرمستقیم از نعمت های اسلامی بهره مند می شوند انقلاب. “اما معجزات شهدا جایگزین همان معجزات پیامبران الهی می شوند ، یعنی همان بحث قانع کننده ای که به همه داده شده است.

بیشتر بخوانید  دلایل تأخیر در ورود واکسن روسی به ایران اعلام شده است

وی افزود: موارد بسیاری از این معجزات وجود دارد که بدیهی است و هیچ کس نمی تواند انکار کند ، اگرچه انسان آزاد است و می تواند انتخاب کند ، اما برخی از معجزات شهدا معمولاً قابل بحث نیستند.

امام جمعه بیرجند: خدمت به شهدا و خدمت به خانواده های شهدا بسیار ارزشمند است که با جستجوی فرصت ها از یک لحظه می توان آن را از جایگاه بسیار بلند برداشت اما مردم معمولاً از فرصت های خود استفاده نمی کنند و وقتی از دست می روند فرصتی که از آن پشیمان می شوند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید