آغاز طرح کتاب تابستان در قزوین



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمد حسین اسماعیلی مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: “

اسماعیلی ادامه داد: ثبت نام کتابفروشی ها در طرح تابستان کتاب 1400 از روز سه شنبه (28 ژوئیه 1400) همزمان با کل کشور در استان قزوین آغاز شد. بنابراین کتابفروشی ها می توانند برای ثبت نام در این دوره از طرح های اعطای کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) به وب سایت tarh.ketab.ir مراجعه کنند.

وی افزود: کتابفروشی های شرکت کننده در طرح های قبلی یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فروش فصلی کتاب) برای شرکت در کتاب تابستان 1400 نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و کافی است شرایط شرکت در پروژه را با مراجعه به آنها تأیید کنید. پنل کاربری “و اطلاعات خود را ویرایش و کنترل کنید.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: هجدهمین دوره طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها با افزایش اعتبار 50 درصدی همراه است. بر این اساس ، سقف خرید مجاز برای هر خریدار که در برنامه قبلی 200000 تن بود ، در “تابستان کتاب 1400” 300000 تن افزایش می یابد.

مدیرکل فرهنگ و جهت گیری اسلامی استان قزوین در پایان یادآور شد: خانه کتاب و ادبیات در ایران با حمایت معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و جهت گیری اسلامی برای تحریک بازار کتاب و ارتقا promote مطالعه کتاب ، امکانات تحت فرم یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی های سراسر کشور. مستقیم به خریداران کتاب پرداخت می کند. در همین راستا ، کتابفروشی هایی که شرایط لازم را دارند می توانند پس از ثبت نام ، کتاب های خود را که مطابق با شرایط خاص مخاطبان است ، بفروشند.

بیشتر بخوانید  6 عادت زنانی که همیشه مردان را جذب می کنند

لازم به ذکر است هجدهمین دوره از طرح توزیع یارانه کتاب از طریق کتابفروشی ها (طرح های فصلی فروش کتاب) با عنوان “تابستان 1400 کتاب” از 9 تا 15 مرداد در کتابفروشی های عضو برگزار می شود. از این طرح در سراسر کشور ؛ همچنین مطالبات کتابفروشی های عضو طرح Spring Book 1400 قبل از شروع طرح تابستان کتاب پرداخت می شود.

48

دیدگاهتان را بنویسید