مقدمه ای بر کتاب جامع ریاضیات تجربی مهروماه


در یک نگاه

کتاب جامع ریاضیات تجربی آزمون ورودی انتشارات مهروماه با طراحی منحصر به فرد و خوش فکر موفقیت شما را در آزمون سراسری تضمین می کند. این کتاب با بیان ساده و صمیمانه کل مطالب پایه های دهم ، یازدهم و دوازدهم را پوشش می دهد و راهنمای سنجش در پذیرش سراسری است.

بخشهای مختلفی از کتاب جامع ریاضیات مهروماه

کتاب درسی
سوالات با چهار گزینه گنجانده شده است
آزمونهای جامع
پاسخ های کلیدی و تشریحی

در اینجا چند نکته برای کمک بیشتر به شما در استفاده از کتاب گسترده ریاضی خود آورده شده است

هر ابزار دارای یک راهنمای کاربر است که با مطالعه و استفاده از محتوای آن می توان از این ابزار به طور کامل و با 100٪ رضایت استفاده کرد. یک کتاب ریاضیات فرساینده مهروم علاوه بر این ، دستورالعمل هایی وجود دارد که عبارتند از:

خواندن کتاب یا بروشور دبیرستان
خواندن کتب درسی کتاب مهرماه به ترتیب مطالب و حل و مطالعه تست های داخل آن
برای مرحله آموزش تست بزنید و سپس راه حل های ما را در پاسخ نامه بخوانید
آزمایشات در مرحله اصلاح در قالب در آزمون شرکت کنید و پاسخ دهید ، در مورد آزمون فکر کنید و سپس راه حل را بررسی کنید ، سپس آزمایشات بعدی و تا پایان.
آزمونهای تسلط ، که مرحله بعدی است ، با صرف وقت و دقت کافی و پیروی از پاسخهای ما.
برای تست در پایان هر فصل ، می توانید وقت بگذارید و خود را با توجه به سطح خود تست کنید. زمان پیشنهادی ما برای پاسخگویی به یک آزمون با 10 سوال 20 دقیقه و آزمون با 15 سوال 30 دقیقه است.
حتماً خلاصه ها را قبل از هر آزمون بخوانید
به آزمونهای هدفمند و آزمونهای جامع برای ارزیابی خود در دوره گذشته و نزدیک به پذیرش سراسری پاسخ دهید.

بیشتر بخوانید  واکنش پلیس راهور به اظهارات جدید درباره تصادف زنجیره‌ای بهبهان

توجه داشته باشید که در بخشهای مختلف این مقاله علاوه بر توضیحات فوق که مستقیماً از مقدمه گرفته شده است ، توضیحات دیگری نیز از مقدمه کتاب گرفته شده است که سعی شده با ارائه اطلاعات و جزئیات بیشتر آنها را ارائه دهیم. که بیایید تمام کنیم

کتاب درسی

کتاب جامع ریاضیات تجربی برای ورزشکاران اکتبر این یک کتاب بسیار جامع است که کلیه مباحث و مطالب مورد نیاز برای پذیرش سراسری را بررسی می کند.

کتابهای درسی این کتاب را به یک کتاب منحصر به فرد تبدیل کرده است ، مباحث را دسته بندی می کند ، با کتاب جدید سازگار می شود ، دستورالعمل ها را کامل می کند و بیش از حد استاندارد کتاب های موجود در بازار است.

خلاصه ای از هر فصل ارائه شده است که در آن علاوه بر ارائه فرمول ها به صورت طبقه ای ، کلیه روش ها و نکات نیز ارائه می شود که به خواننده اجازه می دهد فصل را با یک نگاه بخواند.

ویژگی دیگر این کتابهای درسی شناسایی بخشهای مختلف با یک نماد یا نماد بصری است. به عنوان مثال ، نقاط با نماد چراغ داده شده است ، یادآوری ها با نماد دست و انگشت و ….

کلماتی مانند “دیدن” و “دیدن آن” نیز برای درک مطالب و جملات خوب از زبان معلم کنکور آورده شده است تا به سهولت یادگیری و خواندن کمک کند.

بخاطر داشته باشید که کتابهای درسی بسیار استاندارد هستند ، دارای یک سطح عمیق و حجم کم ، بنابراین آنها از چندین ایستگاه تشکیل شده اند و در هر ایستگاه یک مقدمه کوتاه و چندین جدول وجود دارد که تمام مطالب و مباحثی که دانش آموزان باید در آنها بیاموزند در شکل این طبقه بندی شده و با مثال آورده شده است.

بیشتر بخوانید  سرم و آب مقطر در کشور پیدا نمی‌شود/ رمدسیویر ۱۵۰ میلیون تومان

یکی دیگر از مزایای این کتاب درسی این است که مباحث مربوط به سه کلاس دبیرستان (دهم ، یازدهم و دوازدهم) با هم جمع شده است. به عنوان مثال ، مباحث مربوط به مرزها و تداوم سه کلاس دبیرستان گردآوری شده است تا داوطلبان راحت تر و با درک عمیق تری به آنها آموزش دهند.

بررسی تست ها و تست های کتاب

آزمون های جامع تجربی کتاب های درسی ریاضیات کنکور مهر و مهر دارای سه دسته آموزش ، تلفیق و تسلط است. این هر دانش آموز از هر سطح را همراهی و توسعه می دهد.

تعداد مناسب ، تنوع کامل ، انطباق با کتاب درسی جدید و جلوگیری از تست های تکراری و مطابق با فرایند یادگیری ، آن را متمایز می کند. همچنین پر از تست های خلاقانه ، آموزشی و استاندارد است. رتبه بندی آزمون ها همچنین به خوانندگان کمک می کند تا در هر مرحله با سطح مناسب و تعداد کافی تست بزنند.

نمادهای هم ترازی را امتحان کنید

تحصیلات: برای رسیدن به درصدی بالاتر از 45 ، علاوه بر مطالعه کتاب درسی و حل تست های آن ، باید تست ها را در مرحله یادگیری به طور کلی حل کنید.

تلفیق: آن دسته از دانش آموزانی که سعی در دستیابی به بیش از 70 درصد دارند مجبورند علاوه بر کتاب درسی و آزمون های مرحله یادگیری ، کلیه آزمون های تلفیق را نیز حل کنند و با خواندن پاسخ ها مشکلات خود را حل کنند.

حرفه ای بودن: اما دانش آموزانی که به افق های بالاتر فکر می کنند ، یعنی. به دنبال درصد های بالاتر از 85 ، باید علاوه بر تمام مراحل قبلی ، آزمون های مرحله مسترینگ را در دستور کار خود قرار دهد و کل تسلط بر مرحله تسلط را بررسی کند.

بیشتر بخوانید  بدون شک این محصولات موفق من را به ثروت رساندند

Head Test: در پایان هر فصل شما یک تست استاندارد پیدا خواهید کرد که محتوای مهم سر مورد آزمایش را پوشش می دهد. این آزمون ها معمولاً 10 سالی هستند و به داوطلبان کمک می کنند تا جمع بندی و جمع بندی کنند.

نماد لبخند: اینها راه حل های آزمایشی و راه حل های میانبر هستند. خلاق و کوتاه.

در مجموع 2995 آزمون برای کتاب ها ، که به تناسب برای هر موضوع و برای هر سطح توزیع می شود.

خرید کتاب از بانک کتاب سرمایه با تخفیف ویژه

دانشجویان گرامی می توانند برای دریافت این کتاب با تخفیف ویژه به سایت paytakhteketab.com مراجعه کرده و در اسرع وقت و با تضمین کیفیت و اصالت کتاب ، کتاب مورد نظر خود را دریافت کنند.

ویژگی های اساسی سرمایه کتاب

تحویل فوری ویژه به تهران (کتاب همان روز به دست شما می رسد!)
تخفیف ویژه برای دسته های مختلف کتاب های درسی
ارسال به سراسر ایران (سفارش بیش از 150 هزار تن رایگان)
پشتیبانی مداوم تا زمان تحویل سفارش به شما
ما امیدواریم که بتوانیم خرید شما را لذت بخش کنیم.


این محتوا تبلیغاتی است و محتوای آن توسط مشتری تهیه می شود.

دیدگاهتان را بنویسید