شورای راهبردی ویژه ای برای هاستان تشکیل می شود / ما به نگرانی ها پاسخ خواهیم داد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان



طبق گزارش ها خبرگزاری مهر به گزارش صدای آزادی ، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور منتخب ، در جلسات ویژه خود برای بحث در مورد مسائل فوری کشور و نشست ویژه بررسی مشکلات خوزستان ، در رفع نگرانی ها و مشکلات مردم مکث نکرد.: ما یک ویژه را تعیین خواهیم کرد استاندار خوزستان تا بتواند در جلسات هیئت دولت شرکت کند.

وی همچنین با بیان اینکه دستور تشکیل شورای راهبردی ویژه ای برای شمارش مسائل و تصمیمات استان خوزستان را صادر خواهیم کرد ، تأکید کرد: برای حل مشکلات خوزستان حتی یک روز را از دست نخواهیم داد. دولت سیزدهم قصد دارد با برنامه ریزی و تلاش ویژه مشکلات استان را حل کند.

رئیس جمهور منتخب با ابراز تاسف و نگرانی عمیق از وضعیت مردم در استان خوزستان ، اظهار داشت: برای اتلاف وقت تا زمان تشکیل و تشکیل دولت جدید ، این جلسه را تشکیل دادیم تا راه حل های عملیاتی مشکلات استان را بیابیم. ، هر چه از این به بعد قابل اجرا باشد.

رئیسی تأکید کرد: در رفع نگرانی ها و مشکلات مردم هیچ گونه تأخیر و تأخیری را مجاز نمی دانیم و مصمم هستیم که برای غلبه بر مشکلات و ایجاد ثبات در استان راه حلی پیدا کرده و از این پس اقدام کنیم.

وی با تأکید بر لزوم توجه ویژه و جدی به مشکلات و معضلات مختلف استان خوزستان ، اظهار داشت: امروز مردم مومن و انقلابی خوزستان از تجمع مشکلات مختلف رنج می برند و ما باید برای غلبه بر مشکلات موجود و ایجاد ثبات در کشور برنامه ریزی کنیم. استان. “اقدام فوری و جدی انجام دهید.

بیشتر بخوانید  خبر فوری درباره حقوق کارمندان در سال آینده؛ حقوق و عیدی کارمندان چه تغییری می‌کند؟

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه مشکلات و معضلات زیادی در استان خوزستان وجود دارد و نه تنها امروز این مشکل پیش آمد ، گفت: متأسفانه خوزستان مورد غفلت واقع شده است حتی اگر در این مدت توجه ویژه ای به این استان شده باشد. “امروز شاهد انباشته شدن مشکلات و مشکلات در حومه شهر نبوده ایم.

رئیسی با تأکید بر اینکه باید در کشور برای حل مشکلات استان خوزستان اهتمام ویژه ای انجام شود ، گفت: ما استان های مختلفی داریم که نیاز به توجه ویژه دارند که خوزستان مهمترین آنهاست. در دولت سیزدهم ما مشکلات آن را از طریق برنامه ریزی می کنیم و اجازه می دهیم تلاش ویژه ای برای پاسخگویی به نگرانی ها و نگرانی های مردم شریف این منطقه داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه همه مشکلات استان باید با همکاری همه نهادها و مردم خوزستان حل شود ، اظهار داشت: من به مردم استان اطمینان و اطمینان می دهم که از همه فرصت ها و نیروی کارآمد و ارزشمند استان استفاده خواهد شد به طور جدی توسط دولت

رئیس جمهور منتخب اعتماد بین مردم و دولت را یک ظرفیت اجتناب ناپذیر و اساسی خواند و گفت: هیچ تبعیضی یا ناکارآمدی قابل قبول نیست و باید از سازوکارهایی برای رفع تبعیض استفاده کنیم.

رئیسی بر تشکیل شورای راهبردی متشکل از اشخاص حقیقی و حقوقی برای بررسی اوضاع استان خوزستان تأکید کرد و گفت: نظرات و راهکارهای این شورا برای حل مشکلات مردم در خوزستان مورد توجه دولت سیزدهم قرار می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه تمام هزینه های خوزستان برای حل مشکلات آب ، فاضلاب و توسعه و ایجاد اشتغال یک سرمایه گذاری است ، اظهار داشت: معتقدم بخشی از ثروت در استان خوزستان می تواند برای حل مشکلات استان استفاده شود.

بیشتر بخوانید  فال انبیا | فال انبیا فردا 2 مهر | طالعت به لطف خدا روشن است! | از این موهبت الهی غافل نشو + تفسیر دقیق

رئیس جمهور منتخب با بیان اینکه مدیر ارشد استان در استانهایی که شرایط ویژه دارند مورد توجه دولت قرار می گیرد ، گفت: در استانهایی که دارای مشکلات خاصی هستند ، استانداران ویژه ای انتخاب می شوند تا بتوانند مشکلات استان را برطرف کنند. دولت باید افزایش یابد و پیگیری شود و رفع محرومیت ها در استانهایی مانند خوزستان ، سیستان و بلوچستان در اولویت همه کارمندان دولت خواهد بود.

اقدامات اصلی پیگیری و اجرای کامل طرح مقام معظم رهبری وی با توجه به استان خوزستان آن را ضروری دانست و تأکید کرد: بدون شک اگر این طرح در استان اجرا می شد امروز شاهد مشکلات فعلی خوزستان نبودیم ، بنابراین این طرح به عنوان یک دولت جدی گرفته می شود بسته کامل “

وی با تقدیر از تلاش همه دستگاه ها و نهادها برای حل مشکلات استان خوزستان ، خاطرنشان کرد: دولت در نظر دارد با استفاده از تمام ظرفیت های موجود و استفاده از نظرات همه دست اندرکاران مسیر توسعه و توسعه کل استان را ادامه دهد.

رئیس جمهور منتخب تصریح کرد که آنچه امروز می توان انجام داد نباید به فردا موکول شود. چرا موضوع آب شیرین کن ها و اولویت در تخصیص بودجه برای بخش آب و برق استان به موقع انجام نشده است؟

رئیسی با بیان اینکه دولت قصد دارد با استفاده از تجربه گذشته گام دیگری بردارد ، گفت: دولت با توکل به خدا و بهره گیری از فرصت های موجود در کشور این قدم را برمی دارد و ما معتقدیم با توجه به ظرفیت های داخلی “درست شد.

بیشتر بخوانید  رشد قارچ‌گونه آرایشگاه های مردانه در اصفهان/ نیازمند اصلاح نرخ‌نامه هستیم

دیدگاهتان را بنویسید