چگونه می توان تعداد فارغ التحصیلان بیکار را کاهش داد؟


فتح الله بیات با استقبال از آغاز هفته مهارت گفت: “در حال حاضر دوره هایی که بسیاری از فارغ التحصیلان می گذرانند ممکن است از نظر مهارت برای شروع کار برای خود یا ورود به بازار کار از طریق آن کافی نباشد ، بنابراین برای استفاده از مهارت های خود و آنها باید دوره های تخصصی و مهارت آموزی را بگذرانند.

وی ادامه داد: این وظیفه سازمان فنی و حرفه ای است که با شروع چنین مباحثی مسئله مهارت و آموزش را تقویت کند ، زیرا این مسئله می تواند به جذب نیروی کار در محل کار کمک کند ، نقش مهمی در بحث ایجاد اشتغال و آمار دارد. “کاهش فارغ التحصیلان بیکار.

بیات با بیان اینکه آموزش هزینه نیست ، تأکید کرد: “هر کشوری که در بحث آموزش ، به ویژه آموزش مهارت سرمایه گذاری کرده باشد ، در توسعه ، توسعه و شکوفایی آن سهیم بوده است ، به طوری که هرچه در این بخش سرمایه گذاری کنیم به سود دولت ، اقتصاد و بازار. “این یک کار خواهد بود.

چگونه می توان تعداد فارغ التحصیلان بیکار را کاهش داد؟

این افسر کار با اشاره به نقش م ofثر آموزش مهارت در افزایش بهره وری و بهره وری گفت: “متأسفانه ، ما به دلایل مختلف یا کمبود بودجه کافی در بحث در مورد توسعه و یادگیری آموزش مهارت حرکت کرده ایم. در مقایسه با چهار دهه گذشته ، فضا و بستری برای حضور فارغ التحصیلان در بازار کار وجود دارد و سازمان آموزش فنی و حرفه ای آموزش مهارت ها را به سبک جدید و مطابق با الزامات کار ارائه می دهد. محیط زیست. فارغ التحصیلان

بیشتر بخوانید  شش خاصیت پوسته تخم مرغ برای گیاهان که هر کسی نمی‌دونه!

به گفته وی ، برای دستیابی به این هدف ، دولت و مجلس باید در مورد بودجه بندی و سرمایه گذاری در مهارت بحث و تبادل نظر كنند و با دعوت از بخشهای مختلف علاقه مند به سرمایه گذاری در آموزش و مهارت ، موضوع آموزش مهارت را مطرح كنند تا نسل جوان ، به ویژه فارغ التحصیلان کشور ، باید بدون سردرگمی و نگرانی جذب بازار کار شود و سالها به دنبال کار مناسب نباشد.

222322

دیدگاهتان را بنویسید