انفجار مهیب در غزه شرقی – اخبار آسیای غربی – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم منابع فلسطینی روز پنجشنبه گفتند که یک فلسطینی در انفجار گسترده در شرق غزه کشته و 10 نفر دیگر زخمی شده است.

سخنگوی وزارت کشور فلسطین ، ایاد البازم گفت که این انفجار در یک ساختمان آپارتمانی بلند مرتبه رخ داده و باعث تخریب قسمتهای زیادی از ساختمان و آسیب رساندن به خانه ها و مغازه های اطراف شده است.

وی توضیح داد که تیم های دفاع مدنی و پلیس در حالی که تحقیقات در مورد علت انفجار ادامه داشت ، موفق به مهار آتش و زخمی شدن افراد شدند.

در خبرهای دیگر از سرزمین های اشغالی ، مرکز رسانه ای فلسطین در حساب توئیتر خود گزارش داد که جوانان فلسطینی با حمله به تاسیسات فلسطینی ها در جنوب نابلس یکی از فلسطینیان را زخمی کرده اند.

همچنین در حمله صهیونیستها به فلسطینیان و اموال آنها در شهر رام الله در کرانه باختری دو فلسطینی زخمی شدند و زندانیان اعتصاب غذا کردند.

آلاخباروی افزود: “اسرائیل به حملات روزمره خود به فلسطینیان ادامه می دهد و در حمله مهاجران اسرائیلی به فلسطینی ها و اموال آنها در شهر رام الله دو فلسطینی زخمی شدند.”

این شهرک ها با پشتیبانی نیروهای اشغالگر مورد حمله قرار گرفتند.

آژانس خبری فلسطین وفا گزارش داد که شهرک نشینان در شمال شرقی رام الله با سنگ به وسایل نقلیه فلسطینیان حمله کرده و دو فلسطینی را زخمی کرده اند.

انتهای پیام /

بیشتر بخوانید  چه کسی می‌نگرد؟ | نگاهی به آثار حسین زنده‌رودی

دیدگاهتان را بنویسید