ترس و امید اردبیلی ها در روزهای پرتلاطم تاجگذاری / یک به یک و جو خادمان مردم را گرفتار کرد – اردبیل نیوز – اخبار استانهای تسنیم


طبق گزارش ها آژانس تسنیم از جانب اردبیل ، امروزه موج تاجی در کشور تشدید شده و استان اردبیل نیز از این قاعده مستثنی نیست و اکنون چهار شهر وارد وضعیت قرمز شده اند ، در حالی که سفرهای استانی امروز به اوج خود رسیده و برخی کاملاً بی فایده است. آنها از استانهایی که بیشترین درگیری را دارند ، می آیند و همین امر وضعیت استان را بحرانی می کند.

متأسفانه در شرایطی که استان اردبیل به دلیل کاهش پروتکل های بهداشتی و شرایط نامساعد روانشناختی و اقتصادی از وضعیت خوبی برخوردار نیست ، اما این اجتماعات برون استانی و دوره های غیر منطقی مردم را مجبور کرده است در آستانه ماه محرم با محدودیت های بیشتری روبرو شوند.

موضوعی که از مسئولان انتظار می رود کنترل ترافیک و ترافیک است تا مردم استان های آسیب دیده به هیچ بهانه ای وارد استان نشوند و آلودگی آن را تشدید کنند زیرا مناطق پرخطر در چند روز گذشته بسته شده است. این استان به اوج خود رسیده است.

این بی توجهی ها و بی توجهی های مسئولان ، همراه با عدم مشارکت مناسب انسانی ، شرایط زندگی و درآمدزایی افرادی را که از دو سال گذشته به طور مداوم در این استان سکنی گزیده اند و بسیاری از مغازه ها به دلیل سفرهای خارج از استان تعطیل شده اند ، تهدید می کند. . پیشگیری همیشه م thanثرتر از درمان است.

مشکل به اینجا ختم نمی شود ، اما به دلیل وضعیت اقتصادی نامناسب افراد مبتلا به بیماری کرونر قلب که نیاز به مراقبت و توجه ویژه دارند ، توانایی پرداخت هزینه های درمانی را ندارند و بعید به نظر نمی رسد که زندگی و دارایی افراد در سایه این حوادث

بیشتر بخوانید  ماجرای شعری که «محمود کریمی» به تمجید از آن پرداخته است + ویدیو

محصولات در اردبیل برای مطابقت با پروتکل های بهداشتی کافی نیست

یک شهروند اردبیلی در مصاحبه با خبرنگار تسنیم در اردبیل از پلیس و پلیس خواست: “ما از مسئولان می خواهیم که اجازه تردد به این استان را ندهند ، زیرا سفر به این استان در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته و در حال حاضر در وضعیت اسفناکی قرار دارد. “ما زندگی می کنیم و خانواده ها و اطرافیان ما شرایط مطلوبی ندارند.

وی اظهار داشت: امیدواریم مسئولان با مشاركت و مشاركت كامل مردم اقدامات لازم را برای ریشه كن كردن ویروس شیطانی انجام دهند و اوضاع را به جایی نرسانند كه مجبور به بستن مشاغل خود شویم. “

این شهروند با اشاره به کاهش استفاده از ماسک در حومه شهر اظهار داشت: متأسفانه علیرغم اخطارهای داده شده و شدت زیاد شیوع این ویروس ، محصولات به درستی در بین مردم نهادینه نشده است.

ورود و خروج اردبیل ممنوع شد

در همین رابطه سید محمد صفوی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل گفت: در نتیجه اوضاع کرونا و تصمیمات ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی کرونا ، ورود و خروج کلیه خودروهای شخصی به استان اردبیل ممنوع است. پیام در مورد رنگ قرمز در اردبیل ، ورود و خروج اتومبیل ها به اردبیل تا 4 اوت ممنوع است.

وی اظهار داشت: با توجه به شرایط موجود و وضعیت تاج قرمز در استان ، مسافران اجازه خروج از منطقه اردبیل و مسافران اجازه ورود به استان را ندارند.

صفوی گفت: در 6 نقطه ورودی اردبیل از جمله اهر-مشگین شهر ، اردبیل-سرچم ، اردبیل-آستارا ، اردبیل-اسالم و محور اردبیل-سراب ، شماره ثبت نام غیر محلی مجاز به ورود نیست و در صورت عدم رعایت راهنمای رانندگان قوانین ، بر اساس رنگ شهرها ، جریمه های زیادی اعمال می شود که با آن روبرو خواهد شد.

بیشتر بخوانید  زن عصبانی شوهرش را در خیابان شلیک کرد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اردبیل ادامه داد: پیش بینی می شود با رعایت قوانین و مقررات از ترافیک در جاده های استان جلوگیری از سبقت غیر مجاز و سرعت غیرمجاز جلوگیری شود و به تصادفات خطرناک در جاده ها کمک نکند و ایمنی و سلامتی آنها رعایت شود و این مسافران دیگر

برخی اصناف در اردبیل ممنوع شدند

اکبر بهنامجو ، فرماندار اردبیل نیز در مورد وضعیت کرونا در استان گفت: مغازه های قلیان در استان ممنوع شد و اصناف متخلف از پروتکل های بهداشتی پلمپ شدند و بازارها و معابر اردبیل به دنبال پروتکل های بهداشتی مجاز به ادامه فعالیت شدند.

وی گفت: رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی می توانند در خارج از کشور فعالیت کنند و مقامات نظارتی موظفند در صورت مشاهده تخلف اقدامات قانونی را انجام دهند.

فرماندار اردبیل ادامه داد: وضعیت تاج قرمز در اردبیل با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی و پرهیز از تجمع و دوره ها از اولویت های اصلی است که در صورت ادامه وضعیت تاج ، مجبور به اعمال محدودیت های بیشتر خواهیم شد.

بهنامجو ادامه داد: انتظارات ما از مسئولان و مقامات اجرایی افزایش نظارت بر رعایت پروتکل های بهداشتی است و کاستی ها در این زمینه غیرقابل قبول است.

وی افزود: طبق بررسی های انجام شده تعداد بیمارستان های عروق کرونر واکسینه شده در استان اردبیل بسیار کم است و این نشان از مقاومت این افراد در برابر بیماری شیطانی دارد.

فوران تاج در اردبیل به یک رکورد رسید

شهرام حبیب زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ، وضعیت کرونا در استان را بحرانی توصیف کرد و گفت: ما در تلاش هستیم تا از تمام فرصت های موجود برای دستیابی به یک وضعیت متعادل و بهبود وضعیت استفاده کنیم.

بیشتر بخوانید  بازیگر نقش گوهر در سریال برف بی صدا می بارد کیست +بیوگرافی و عکس

وی اظهار داشت: انتظار ما از دستگاه های اجرایی این است كه شرایط استان اردبیل را با سختگیری بیشتری كنترل كنند و تلاش كنند تا به یك وضعیت پایدار برسند.

حبیب زاده با اشاره به واکسیناسیون گفت: رعایت فاصله جسمی و استفاده از ماسک در جمع هنوز هم اولین کلمه مقابله با بیماری است و به همین دلیل ادامه تلاش های جدی برای دستیابی به وضعیت متعادل ضروری است.

با همکاری به موقع مقامات و مردم ، امیدواریم که عزیزان ما کمتر در معرض مرگ قرار بگیرند ، که این امر مستلزم تدوین برنامه های اساسی و پیشگیرانه برای مبارزه با ویروس شیطانی است.

انتهای پیام / 132 / ی

دیدگاهتان را بنویسید