قربانی 217 گوسفند در میان نیازمندان سپاه ناحیه احمد بن موسی (ع)


به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، حمید دهفرفر با تبریک دهه امامت و ولایت که عید سعید قربان را رهایی از شر اعلام کرد و با اشاره به حادثه بزرگ با گادیر گفت: امیرالمومنین در 25 سال اقامت فقط 5 سال توانست حکومت کند. زیرا مردم عدالت را می پذیرند. آنها در این جامعه خفقان و جهل اعراب را نداشتند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه در محله احمد بن موسی در شیراز ، ضمن اشاره به غول های رسانه ای جهان با عنوان امپریالیسم این رسانه که چتر خود را در منطقه غرب آسیا گسترش داده است ، گفت: این غول های رسانه ای همه تلاش خود را می کنند تا کلمه امام و رهبر را به عنوان رهبر مسلمانان جهان حذف کنند. که آنها قصد دارند به راحتی و گاهی اوقات آن را شبانه روز بردارند.

وی در مورد حادثه گدیر گفت: امروز دنیای متراکم آماده است تا پادشاهان ظالم را برای همیشه از صحنه فرهنگ جهانی دور کند و این مهم با احیای حادثه گادیر اتفاق می افتد و اگر گادیر محو شود ، آگاهی از یک اسلام جدید تمدن امکان پذیر است. “این نخواهد بود.

مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه احمد بن موسی شیراز نیز گفت: بسیجیان شرق شیراز با بیش از صد گروه جهادگر و خیرخواه 217 گوسفند را به عید قربان و دهه امامت استان تقدیم و هدیه دادند. به افراد نیازمند و حاشیه نشین از شهر.

وی در پایان گفت: گروه های جهاد و بسیج در منطقه شیراز شرقی از 217 گوسفند ، 17 راس گوسفند در بین مردم استان خوزستان توزیع شد.

بیشتر بخوانید  بخشهای اقتصادی آذربایجان شرقی نتایج قابل قبولی دارند

انتهای پیام / n


دیدگاهتان را بنویسید