مطبوعات و سایت های خبری زنجان را مرور کنید



روزنامه صدای زنجان وی در مقاله ای پیرامون گرانی مرغ در استان نوشت: تحقیقات میدانی عرضه مرغ با قیمتی بالاتر از نرخ مصوب 24900 تن در بازار مصرف را نشان می دهد و منابع آگاه می گویند: ستاد تنظیم بازار در استان زنجان ، پس از بررسی های کارشناسی ، در پایان هفته گذشته برای افزایش نرخ مصوب اقدام کرد و قیمت مرغ به 26000 تن رسید!

به دنبال نارضایتی فزاینده مرغداران از مشکلات بازار تهیه مواد اولیه جوجه های یک روزه ذرت و سویا و تولید غیر اقتصادی در مقایسه با نرخ مصوب مرغ زنده (17 هزار و 100 تن) و نرخ مصوب مصرف کننده (24 هزار و 900 تن)) گزارش ها تصمیم مقامات استانی در مورد افزایش نرخ مصوب در بازار زنجان تا زمان ارائه اطلاعات در مورد آخرین افزایش نرخ مصوب تا به امروز را نشان می دهد!

یک منبع آگاه از سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ، در مصاحبه با صدای زنجان ، از افزایش نرخ گوشت مرغ مصوب خبر داد و گفت: 000 تومانی. قیمت مرغ زنده نیز از 17 هزار و 100 تن به 18 هزار تن رسیده است.

وب سایت خبری رسا 70٪ کاهش در ورودی سدهای استان را اعلام کرد. مدیرعامل آب منطقه ای زنجان گفت: سدهای ورودی در استان زنجان 70 درصد کاهش یافته است ، بنابراین سدهای ورودی استان سال گذشته 225 میلیون متر مکعب بود اما امسال 76 میلیون متر مکعب است و آب ذخیره شده پشت سدها 252 است میلیون متر مکعب در حالی که پارسال 272 میلیون متر مکعب بود.

بیشتر بخوانید  واکنش حماس به سفر رئیس رژیم صهیونیستی به ابوظبی

افشاری ، با بیان اینکه مصرف عمده آب استان در بخش کشاورزی است ، گفت: شرکت آب منطقه ای و سازمان جهاد کشاورزی مسئول سازگاری با کمبود آب در این بخش هستند و 10 پروژه را برای اجرا مشخص کرده اند ، از جمله مسدود کردن چاه های غیر مجاز.

سایت خبری پیام ملت وی در خبری به نقل از مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان نوشت: مطابق تصمیم کاهش ساعت کار و تعطیلی روز پنجشنبه ، برق 35 دفتر دولتی به دلیل عدم رعایت اصلاح مصارف برق قطع شد. و یک هشدار کتبی به 9 دفتر دیگر ارسال شده است. این دستگاه های اجرایی در سه ماهه قبلی به طور قابل توجهی افزایش یافته اند ، که باید مصرف انرژی را کاهش دهد. علیزاده خاطرنشان کرد: رزمایش ارزیابی و کنترل میزان مصرف برق در ساختمانهای اداری استان پنجشنبه همزمان با اجرای مصوبه هیئت وزیران و بخشنامه استاندار زنجان مبنی بر کاهش ساعات کار و تعطیلی و 631 روز پنجشنبه برگزار می شود. متر در حین اجرای این طرح. دستگاه هوشمند نصب شده توسط مرکز نظارت بر انرژی و بار استان نیز از نزدیک تحت نظارت است.

دیدگاهتان را بنویسید