وضعیت مالی اعضا قبل و بعد از هیئت مدیره ملاکی برای شفافیت است


سید ابراهیم حسینی در مصاحبه با خبرنگار فارس در شیراز در مورد جایگاه شفافیت وی به شورای ششم گفت: “ما نسبت به شفافیت در طول انتخابات حساس بودیم.”

وی افزود: ما همچنین برخی از فرم های ارسال شده توسط گروه های فعال اجتماعی و سیاسی را امضا كرده ایم ، بنابراین كاملاً به شفافیت اعتقاد داریم ، اما شفافیت فقط این نیست كه به مردم اجازه دهیم بدانند چه چیزی را تأیید كرده ایم ، این فقط بخشی از كار است.

وی توضیح داد که از نوع تصمیم گیری گرفته تا هزینه ها و برنامه ریزی و انتخاب نوع مشاوران ، مشخص است که مردم از نظر مالی قبل از عضویت در شورا چگونه بودند و وضعیت مالی و اقتصادی آنها پس از خروج از شورا چگونه بود ، نمونه هایی از آنها شفاف هستند.

حسینی تأکید کرد: هنگام بحث در مورد شفافیت ، لازم است مشخص شود که مشاوران چه کسانی هستند ، ریشه ها و توانایی های آنها چیست. به طور کلی ، با توجه به اینکه افرادی مانند کسانی که به ما رأی داده اند و ارباب ما هستند ، باید از همه اتفاقات شورای اطلاع داشته باشند.

وی افزود: به جز موارد خاص و نادر که ممکن است به مدت 4 سال محرمانه باشد یا جنبه خاصی داشته باشد که آنها را در سراسر جهان مستثنی کند ، البته بسیار محدود است که ممکن است مورد توجه قرار نگیرد.

عضو منتخب شورای ششم خاطرنشان کرد: “ما معتقدیم که همه فعالیت های شورا و شهرداری باید در یک اتاق شیشه ای ، جلوی چشم مردم انجام شود. ما قبل از انتخابات به این موضوع اعتقاد داشتیم ، در جریان انتخابات ، ما اکنون آن را می گوییم ، البته “باید سازوکارهایی برای این مسائل فراهم شود.

بیشتر بخوانید  4 میلیارد خسارت از طوفان در شبکه توزیع نیروی برق سیستان و بلوچستان

عضو منتخب شورای ششم شیراز گفت: “خواه شورا به این سمت برود یا نه ، تا آنجا که من می دانم همه به شفافیت رأی دادند ، اما اگر احتمالاً شورا به این سمت نرود ، می گویم ، من به مردم گفتم که من مسیر شفافیت را دنبال خواهم کرد ، بدون شک این در دستور کار شخصی من است و قطعاً اتفاق خواهد افتاد.

وی افزود: اما به بهترین وجه شناختی که از افراد برگزیده دارم ، امیدوارم شورا نیز همین کار را انجام دهد.

عضو منتخب شورای شیراز با تأکید بر اینکه البته من فهمیدم که شفافیت از جانب 13 نفر اتفاق می افتد ، گفت: اگر فرض کنیم که شورا در این مسیر حرکت نکرده است ، من تمام تصمیماتی را که اتخاذ خواهم گرفت ، تمام رویدادهای مالی که اتفاق خواهد افتاد. ، من در مورد تمام مشاورانی که می توانم هنگام کار استخدام کنم ، موقعیت هایی که ممکن است در راه کار ایجاد شوند ، به مردم اطلاع می دهم و هیچ چیزی را از مردم پنهان نمی کنم.

علاوه بر این ، حسینی پس از ذکر بخشی از سابقه کاری خود به عنوان معاون وزیر آموزش و پرورش و تربیت بدنی و معاون پشتیبانی اداره کل آموزش ، عضویت در رادیو و تلویزیون اعتماد مغز ، عضویت در هیئت منصفه مطبوعات ، رئیس گروه کاری خانواده وی در مجتمع فرهنگی اردوگاه گدیر درباره اولویت های شورای ششم گفت: اولویت مهم کار ما انتخاب یک مدیر مدیریت شهری قدرتمند به عنوان شهردار شیراز است. توانمند ، قوی و جهانی ، که هم یک مدیر باتجربه است و هم یک جهانی و تحول گرا.

بیشتر بخوانید  مهران رجبی در سریال خوشنام / عکس

وی تأکید کرد که اولویت اول شورا است انتخاب درست وی شهردار است ، وی گفت: برای رسیدن به اهداف خود هر هدفی داشته باشیم ، ما دستگاه اجرایی شورا را شهردار می دانیم ، بنابراین قبل از آن نمی توانم هیچ اولویتی تعیین کنم.

ما توضیح می دهیم که ما مسئله شفافیت ، مسئله دموکراسی ، مسئله عدالت و مبارزه با فساد را داریم – همه اینها در دستور کار ما قرار دارد ، اولویت ما با دعوت از مردم ، به ویژه شهر نخبگان ، برای کمک به شورا. وی در انجام این مسئولیت اعلام کرد: “در این مورد ، شاخص ها بررسی و تدوین شده اند و از مردم می خواهیم افرادی را که می توانند این مسئولیت مهم را به عهده بگیرند و درگیر این تصمیم مهم باشند ، به ما معرفی کنند. “

حسینی با بیان اینکه قوانینی برای تعیین شهرداران کلانشهرها مجموعه ای از شرایط را نگاشته است و همه نمی توانند به عنوان گزینه محسوب شوند ، به این منظور سیستمی برای این منظور ایجاد شده است تا افراد بتوانند نماینده کسانی باشند که می شناسند. وزارت کشور پیشنهادی.

وی ادامه داد: اگر نامزد دارای لیسانس باشد ، داشتن 9 سال سابقه مدیریت ارشد ضروری است ، اگر این مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا باشد ، برای هر درجه بالاتر یکی از این سال ها می تواند کاهش یابد ، یعنی. در صورت وجود شما باید حداقل هفت سال تجربه مدیریت ارشد داشته باشید تا بتوانید یک مدیر کلانشهر شوید و البته حساسیت خاصی به فرد و شاخص هایی مانند توانایی ها ، تجربه ، تجربه البته وجود دارد.

بیشتر بخوانید  فاز دوم پارک هاشمی کرج به رنگ سبز خواهد بود

حسینی در توضیح اقدامات اعضای منتخب شورای آینده گفت: تاکنون به بحث فردی نرسیده ایم اما اکنون در حال بررسی شاخص ها هستیم و امیدواریم هفته آینده وارد مطالعه افراد شویم.

انتهای پیام / n


دیدگاهتان را بنویسید