زندانی فلسطینی در بازداشتگاه اسرائیل کشته شد – غرب آسیا – اخبار بین المللی تسنیم


به گزارش گروه بین الملل آژانس تسنیم به گزارش فلسطین امروز ، شب گذشته (چهارشنبه) عبد التمیمی ، زندانی فلسطینی در بازداشتگاه مسکوبیه در قدس اشغالی به شهادت رسید.

منابع محلی می گویند این جوان فلسطینی چند روز پس از دستگیری توسط نیروهای صهیونیستی در بازداشتگاه مسکو کشته شد.

خبرگزاری فلسطین (وفا) به نقل از حسن عبد رابو ، مشاور رسانه ای کمیته اسیران جنگ و آزادی فلسطین گفته است که این جوان فلسطینی پس از بازداشت در بازداشتگاه مسکو ، به شهادت رسیده است.

وی افزود که نیروهای رژیم اشغالگر یکشنبه گذشته التمیمی را دستگیر کردند.

عبد رابو رژیم اشغالگر صهیونیستی و اداره زندان را مقصر شهادت این جوان فلسطینی دانست.

از طرف دیگر ، خانواده التمیمی گزارش دادند که پلیس رژیم صهیونیستی به آنها خبر داده است که پسر آنها بر اثر سکته قلبی در بازداشتگاه مسکو درگذشته است.

از سوی دیگر ، باشگاه فلسطینی الاسیر اعلام کرد که 11 زندانی فلسطینی در زندانهای اسرائیل در اعتراض به بازداشت اداری خود در اعتصاب غذا به سر می برند.

حساب توئیتر مرکز اطلاعات فلسطین گفت: “رفعت الدارویش ، زندانی 28 ساله فلسطینی از جنوب شهر دورا ، در مخالفت با بازداشت اداری اعتصاب غذای نامحدود خود را برای ششمین روز متوالی ادامه می دهد.”

چند روز پیش ، اسماعیل هانی ، رئیس دفتر سیاسی حماس ، تأکید کرد که مقاومت فلسطین به عنوان بخشی از توافق جدید ، خواستار آزادی افتخاری خود از زندان های اسرائیل را کنار نخواهد گذاشت.

مرکز بررسی اسیران فلسطینی اخیراً گزارش داده است که در نیمه نخست امسال 5260 فلسطینی توسط نیروهای اشغالگر صهیونیستی از جمله 880 کودک بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید  بیماری های عروق کرونر جوان رامبد در بیمارستان / عکس

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید