آیا حدادی تاریخ نگاری را محدود می کند؟



ایسنا / لرستان مالک انواع پرتاب دیسک بین المللی گفت: “من نمی خواهم به هر قیمتی در المپیک شرکت کنم.”

احسان حدادی در گفت وگو با ایسنا اظهار داشت: من برای المپیک با دیسک پشت مشکل دارم و مدتی است که با آن دست و پنجه نرم می کنم و سعی می کنم یک مشکل خوب در المپیک را حل کنم.

وی ادامه داد: من برای پشتم فیزیوتراپی می کنم و همچنین جلو می روم تا ببینم چه اتفاقی می افتد و امیدوارم دیگر بدشانس نباشم.

حدادی با اشاره به اینکه برای چهارمین بار سهمیه المپیک را کسب کرده است ، گفت: “من دوست دارم در توکیو باشم و این افتخار بزرگ را داشته باشم ، اما هنوز هیچ چیز قطعی نیست و باید ببینم طی چند روز آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.”

دارنده مدال های مختلف بین المللی در پاسخ به سوالی که ممکن است در المپیک توکیو نباشد؟ وی گفت: صادقانه بگویم ، من نمی خواهم برای چهارمین بار در بازی های المپیک شرکت کنم ، اما نمی خواهم به هر قیمتی باشد و اگر در شرایط خوبی نباشم و نتوانم رکورد خوبی بزنم ، ادامه برای المپیک بی معنی است. “

وی افزود: رکوردهای ورزشکاران امسال بسیار بالا بود و آنها بیش از 71 متر پرتاب کردند اما فکر می کنم آنها 68 متر طلای المپیک را از آن خود کنند.

حدادی گفت: مسابقه پرتاب دیسک در تاریخ 30 آگوست برگزار می شود و امیدوارم بتوانم در صورت فرصت رکوردهای خود را ارتقا دهم.

وی با بیان اینکه مسابقه دادن در المپیک دشوار است ، افزود: پارچ هایی از جامائیکا ، لیتوانی ، سوئد ، اتریش و چندین کشور دیگر مهمترین ورزشکاران هستند.

بیشتر بخوانید  نمایی از خانه لاکچری دختر 16 ساله علی دایی در لندن

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید