جدول گرفتهای احتمالی 22 تیر ، مازندران



به گزارش ایرنا ، شرکت های توزیع برق استان برای برقراری ثبات در شبکه و کنترل مصرف برق در اوج مصرف ، وقفه های دوره ای احتمالی را به مدت 120 دقیقه اعمال می کنند تا زمانی که مصرف عادی توسط مرکز کنترل توانیر صورت گیرد. روزانه منتشر می شود.

طبق گفته شرکت توزیع مازندران ، در صورت عبور بیش از حد از حداکثر میزان مصرف و هرگونه وقفه دیگر در خارج از این برنامه ، به دلیل وقایع آنی شبکه رخ می دهد و مشترکان محترم می توانند آن را به سمت رویدادهای شبکه هدایت کنند. . به دلیل اجرای برخی برنامه های کنترل مصرف در روزهای اخیر ، در این هفته قطعی برق طبق برنامه های احتمالی اعلام شده در مازندران اجرا نشد.

زمان وقفه های احتمالی در مدیریت مصرف برق علاوه بر سیستم “برق من” با انتشار جداول توسط شرکت های توزیع برق اعلام خواهد شد.

جدول استثناهای احتمالی کلیه شهرهای مازندران برای روز پنجشنبه ، 22 ژوئیه در فایل های PDF زیر اعلام شده است. برنامه متوقف کردن شهرهای تحت پوشش شرکت برق مازندران (از گلوگاه تا فریدونکنار) در قالب PDF و شهرهای تحت پوشش شرکت برق غرب مازندران ، از جمله رامسر ، تنکابن ، عباس آباد ، کلاردشت ، چالوس ، نوشهر ، نور و محم ، هر یک در یک پرونده جداگانه در دسترس.

شرکت توزیع برق مازندران (گلوی فریدونکنار)

شهر رامسر

شهر Tonecabon

شهر عباس آباد

شهر کلاردشت

شهرستان چالوس

شهر نوشهر

شهر نور

شهرستان محمودآباد

بیشتر بخوانید  فال تاروت | فال تاروت امروز | سرنوشت امروز برات چی رقم زده؟! + تفسیر دقیق

دیدگاهتان را بنویسید